Photo Detail

unknown


Plane type: unknown
Airport: Finow (EDAV)
Airline: Preserved
Registration: Unknown
Author: milhaus
Date taken: 05/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 2954×

Description:

Tumanskij R-11F2S-300 engine used on MIG-21 Fighter jet equipped with new flap system with active flow on boundary layer by air bled from engine combustion chamber. Engine sits on installation trolley, it was pushed to frame by cable driven by crank.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



blm - unsigned guest (...182.2...)
2014-12-16 11:25

milhaus - něco popsáno ve wikipedii je,ale detailně taky ne.Chtělo by to někoho,kdo je dělal v armádě na TOPce,anebo v LOKu -tam do toho lezli víc.Já byl na vojně dva roky na letišti ,tedy více v provozu -z dnešního pohledu-docela jsem si to letecky užil..

milhaus (...178.222...)
2014-12-15 23:38

to blm: Já už si to nepamatuju, já jsem pracoval hlavně na samotných motorech v LOM, tam se na motorovou zkoušku montovaly ty záslepky(stejná díra je i na druhý straně) a na celých letadlech jenom rok na vojně a z toho si pamatuju jenom, že tu přírubu spojit s tím kolenem v mašině a nasadit tu objímku byla pěkná pakárna.

blm - unsigned guest (...182.2...)
2014-12-15 13:01

milhaus , PP, - střelím naslepo..nějaké přifukování odběrem z venku /to by byl asi na potahu vzadu vstup/+ směšování s horkým vzduchem,anebo..Mám pocit,že pod křídlem za podvozkovou šachtou na této straně byly takové neřízené kulaté klapky průměru cca 10 cm-,které odebíraly vzduch zvenku - ty by s tím mohly mít souvislost.
Klapky byly umístěny na panelu potahu,který se vždy na předběžnou přípravu sundával ..
Ale třeba si už houby pamatuju-takže internet,nebo nějakého dlouholetého technika..

Petr Popelář (...86.243...)
2014-12-15 07:26

milkhaus:Jasan, mě zaujalo, jak je to dělaný,aby ten luft nebyl moc horkej:-D

milhaus (...178.222...)
2014-12-14 23:01

to Petr Popelář: Ono to je vlastně z vnějšího proudu ve spalovací komoře ten obrázek co jsi našel je úplně přesnej

Michal - unsigned guest (...91.218...)
2014-12-13 23:25

Přesně tak, to už je lépe napsáno :-) ale dík za poučení, zase jsem viděl něco nového :-)

Petr Popelář (...228.32...)
2014-12-13 22:34

michal:Ono je to nakonec jen nepřesnost, správně by mělo být "za kompresorem z tělesa spalovací komory", tady to je vidět.
www.leteckemotory.cz/motory/r-11/r-11f-300_plamenec-zpredu.jpg

Michal - unsigned guest (...91.218...)
2014-12-13 21:59

Taky si myslím, že se to odebíralo z kompresoru. ze spalovací komory by se o odebíralo horko těžko vzhledem k tomu, že těch SP tam je několik.. a v turbíně je to moc horké :D Z kompresoru se odebírá vzduch pro takové potřeby. :-)

Petr Popelář (...228.32...)
2014-12-13 20:59

milhaus/autor:Neznám Mig-21, ale domnívám se, že pokud by se vzduch k ofukování vztlakových klapek odebíral ze spalovací komory, tak by to asi byl dost fičák a dlouho by to nevydrželo pracovat. :-D
Já to tipuju na odběr z kompresoru.

blm - unsigned guest (...102.99...)
2014-12-13 20:53

Tak tenhle technologický postup mi na vojně zůstal skryt,byl jsem jen obyčejnej iksák z plochy....paráda!!
Bezbolestný konec všem jednadvacítkám...

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details