Plane type: | B737-86Q |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Travel Service (TVS/QS) |
Registration: | OK-TVE |
Author: | Borek Stěhule |
Date taken: | 08/2014 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2827× |
De-activated revers on engine number 2.
Jsem teď dostal velmi zajímavý email: :D
MILÝ ODBORNÍKU na letadla Boeing,
pokud si chtěl být za slavného a světového, se svojí fotkou pinu v reversu, tak jediné čeho si dosáhl, je toho, že každý teď vidí co jsi za idiota a diletanta. Pokud umíš číst anglicky, což nejspíš jako handlingový agent umíš, tak si přečti dokumenty v příloze, ať vidíš co jsi za nebetyčného vola. S pozdravem tvůj přítel, příště se raději někoho zeptej, nežli pošleš další fotografii na net a uděláš ze sebe blbečka.
Tvůj přítel od letectva
Autor je nějaký ketel@seznam.cz (nechť se spamboti hezky přiživí :D )
já tedy nevím, ale pro případné laické návštěvníky dodám, že existuje seznam povolených závad, se kterými lze zcela bezpečně letět, je to povoleno výrobcem, příslušnými úřady atd., takže vše funguje tak jak všude na světě.
Ne ne, je to jinak. Viz:
www.uzpln.cz/pdf/incident_HuvawBW6.pdf
Cituji: Kapitán je u letecké společnosti zaměstnán na dočasný pracovní poměr. Všichni členové kabinové posádky vykonávali u letecké společnosti své funkce dočasně.
Podle údajů dokumentu „Loadsheet" poskytnutého provozovatelem:
Letadlo na let z Burgasu do Pardubic odstartovalo se vzletovou hmotností 68 821 kg a předpokládanou přistávací hmotností 63 921 kg.(?) Maximální povolená přistávací hmotnost pro typ B737 800 je 66360 kg. Kdopak byl kmenový zaměstnanec TVS na palubě a proč měli palivo po "špunty"? Jaká byla skutečná váha při přistání?
Každý máme hotl slabší chvilku.....třeba příště...
jak loni TVG v těch Pardubicích...
6 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
BS: No jo, ted si toho nejakej povl vsiml a hrozne to resi... to bych hodil za hlavu :-) A to se to snazil jeste rano nesmyslne komentovat, tak jsem ho radsi smazl at tu neskodi...