Plane type: | DHC6-300 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | European Coastal Airlines (ECB) |
Registration: | 9A-TOA |
Author: | Alan Lebeda |
Date taken: | 08/2014 |
Number of ratings: | 4× |
Number of views: | 2173× |
Dobrý den,
pro letoun DHC-6-300 s plováky jistá omezení oproti standardnímu "pozemnímu" provedení samozřejmě existují. Pro bližší informace, resp. srovnání se standardním provedením, bych doporučil nahlédnout do dokumentu Type Certificate Data Sheet (TCDS) vydaného FAA pod č. A9EA v Revizi 10 dne 26.6.1998. Z něj, pro info, vybírám některé základní údaje.
Rychlosti: vmo: SL 160 kt
5000 ft 155 kt
10000 ft 150 kt
15000 ft 145 kt
20000 ft 130 kt
25000 ft 115 kt
vmc: 67 kt
Centráže: 25 až 32%
Hmotnosti: MTOW=MLW = 12500 lb
Plováky: CAP Models 12000A nebo 12000B
max. objem vody v obou plovácích: 450 Imp. Gal.
Max. náklad v trupu: 500 lb
Výchylky směrovky: 17° vlevo, 21° vpravo.
Zdraví,
Milan Cvrkal
nakolik ty plováky omezují v letu?rychlost, letové vlastnosti - je ten typ na to nějak specielně upravený? myslím třeba zesílené motory, nebo aerodynamika a pod.?
3 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ty různé stranové výchylky směrovky jsou důsledkem čeho - směru rotace motorů / vrtulí?