Plane type: | B737-8K5 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | TUIfly (TUI/X3) |
Registration: | D-ATUD |
Author: | Martin Lopez |
Date taken: | 2014-05-21 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 12038× |
21.05. First instalation of Split Scimitar Winglets in continental Europe by CSAT
to Martin LKMT: a kde by je vzal? trochu se ti to plete :o)
spottermindos: vzdyt už je má!
dnes tuto fotku tweetoval @flightradar24 :)
Bude je mít i travel service?
To je zaujimave. Airbus mal doteraz nieco podobne, len v ovela mensom prevedeni. Zrazu zistili, ze Boeing to ma lepsie s tymi klasickymi wingletami a tak prechadzaju na ne. No a Boeing prisiel na to, ze vlastne Airbus to ma dobre, len to treba zväcsit. Teraz musi mat Airbus otazniky, ze ked v dobe, ked instaluju "Boeingacke" winglety na svoje stroje, Boeing to meni. Som zvedavy, kedy Airbus pride s odpovedou. Cele to myslim trochu sarkasticky :-) :-) :-)
A nás vždycky ve škole učili, že ostré kouty zvyšují odpor. A pak že je fyzika furt stejná. Pořád se něco děje a člověk se má co učit... :-)
to Ondřek Laurin: milhaus to trošku špatně zformuloval,mění se komplet celý winglet,starý "blended" winglet se také mění.Už z fotky je to patrné na horní špičaté části nového wingletu ;-)
prosim nezamenovat letove vlastnosti a letove vykony. co resi tyto winglety jsou vykony (spotreba v cestovnim letu). Vlastnosti jsou napriklad padove vlastnosti atd. A nez to nekdo vytahne - ano, na Ae 270 se wingletama resili letove vlastnosti - spatne to padalo. Ale na velikych dopravnich letadlech jsou winglety kvuli letovym vykonum /performance/ a ne vlastnostem (handling qualities na wiki.org).
Říká se tomu vývoj hoši...každý typ se vyvíjí stále ,i když je už třeba x let v provozu..někdy to je k lepšímu,někdy k horšímu
29 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
tvs: nene C-FLSW sice ten je u TS/SW jen občas ale prostě je má!
www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=463241
a prej že si to pletu...