Plane type: | A320-211 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Travel Service (TVS/QS) |
Registration: | YL-LCD |
Author: | Lukas Solnicka |
Date taken: | 04/2014 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 1718× |
Ďakujem za vysvetlenie.
Jakub Jiřička: V čem že se to mýlím? Psal jsem pouze o 737 nikoliv o Boeingu všeobecně;-)
David Cudrák: to se tak trochu napůl mílite, 737 se může i manuálně ale 777 a 787 už jsou na tom stejně jak airbus ( nevím jak je to se 747 a 767 ale myslím že to bude taky hydraulika)
Kola slouží k ovládání horizontálního stabilizátoru. Narozdíl od B737 kde je možné ovládat stabilizátor jak elektricky tak manuálně bez el. zdroje u Airbuse je zapotřebí vždy hydrauliky;-)
Stejně jako u Boeingu nadstavení vyvážení letadla (TRIM) funkují plně automaticky nebo je možné i manuálně ovládat.
Tie kolesá by ma tiež zaujímali. Sem tam sa to pretáča samovoľne a dosť rýchlo počas letu. Načo to slúži?
Co jsou, prosím, ta černobílá kola uprostřed po stranách ovádání tahu? Díky moc
Kde na léto vezmou tu armádu pilotů? To je v ČR taková personální základna?
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ozaj, a ako to má riešené Ruslan - AN 124 ?