Plane type: | ATR42-500 |
Airport: | Brno (BRQ/LKTB) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-KFO |
Author: | Daniel Eliáš |
Date taken: | 2014-03-26 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 2727× |
26.03. Diverted OK021 Ostrava - Prague flight due to fog in destination.
O víkendu jsem po nějaké době použil ATR CSA a docela překvapení.
Na toaletě ani při jedné cestě netekla voda.Prý je zimní období, tak se vypouští aby nezmrzla.Musíme počkat na letní provoz.Hygieno hurá.Inzerovaný lehký snak v podobě misli tyčinky v hodnotě asi 5 kč vTescu taky prima.Když jsme si s přáteli před přistáním ve WAW chtěli dát alespoň panáka za své,prý už CSA rok a pul toto kromě Moskvy a Soulu nevozí.Nic ve zlém,ale zlaté nízkonákladovky či koupácké chartery
Otázka je, kolik takových divertů kvůli mlze v průměru ročně je. Pět? Deset? Tušíte někdo? Oni asi mají u ČSA dobře spočítáno, že když to párkrát divertuje třeba do Brna, tak je to asi pořád levnější, než koupit něco sice na počasí méně náchylnějšího, ale zase provozně dražšího. Jinak bývaly (ale už nejsou) v síti ČSA letiště, kam se kvůli mlze nelétalo celkem často. Třeba Sarejevo nebo svého času Krakov, rekordmanem byla tuším Žilina, tam už se korejští manažeři přestupující v Praze z linky Koreanu rovnou chodili ptát, jestli se dneska poletí nebo ne, aby nemuseli dlouho zbytečně čekat na letišti.
Já vůbec nevím, proč ČSA do ATR šlo (poslední nákupy). Chápu, že je to letadlo pro menší počet zákošů = vhodně pro menší aerolinku, velmi nízké náklady (turbovrtulové), na krátké lety nevadí delší doba. Ale jestli při každé větší mlze musí divertovat - to ty benefity nízkých nákladů úplně smaže, nota bene pro zákazníky efekt spolehlivosti. Ale asi to maj spočtený...
Ondra: Taky nechapu proc nedivertujou do KLV (nebo Vodochod)...
Nejak nechápu letim z ovy do Prahy je to priskok na par minut a oni divertuji do Brna. To je pak ceste na cely den - leťte rychle s CSA a do večera jste v Praze . Užijete si vice zábavy nez na D1 :)
Nene SVR holdoval skoro 2,5 hodiny a pak sedl byl jsem v gatu na odlet. Ale i zástupci společnosti se divili ze neletel jinam. Nicméně ta ATRka z BRQ nakonec sedla v Drážďanech :D
Pánové, je to při příletu. Protože když ČSA odlétalo tak za ním stála ATR 72 AirSerbia YU-ALU, tam kde na fotce stojí Gulfstream. :-)
a ješte bych měl dotaz ohledně URALky ta tam kroužila skoro hodinu proč nepřeletěla do KLV,PED nebo BRQ?
Proč vůbec odstartoval z té Ostravy??? To je plejtváááání!!! Asi ještě neumí číst počasí... Počítal jsem, že se za hodinu objeví v Pardubicích, za další hodinu ve Kbelích a pak vítězoslavně na Ruzyňi :-))))
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Lkprak: letos asi moc ne. Podle me minulou zimu tak deset dni, rekneme kazdy den 5 masin, kazda rekneme 50zakosu, to je 2500lidi. Tem prerezervovat navazne spoje, na ostatni odskodne nemaji narok, a navis sou nazlobeni - to neni dobre.
Petras: ja loni atr z Milana, luxusne stoupal a tocil mezi bourkovymi mraky a letadlo se chvilema trochu chveli, na svacu byl asi nejaky minisendvic. S timti nemam problem. Radeni csa nez lowcoat a protivny personal...