Plane type: | A320-233 |
Airport: | Budapest (BUD/LHBP) |
Airline: | Atlasjet Ukraine (UJX) |
Registration: | UR-AJB |
Author: | Zsolt Kovács |
Date taken: | 03/2014 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 2634× |
Ex Donbassaero UR-DAC, later EI-FBA BBAM Aircraft Leasing. First in Ukraine registered aircraft of new Turkish Atlasjet subsidiary.
No vsak Rusove sakra potrebujou do Turecka letat, tak mozna se nejak dohodnou... i kdyz plany a skutecnost jsou si casto velmi vzdalene.
Koukal jsem ted ukrajinsky civilni rejstrik. Bilocervena UR-AJA tam uz je a -AJB jeste ne. Takze tohle letadlo uz prvni registrovane urcite nebude. Navic ty ruske destinace - jako spolecnost za kterou nestoji ukrajinsky ale zahranicni kapital povoleni od Rosaviacije na letani do Ruska temer s jistotou nedostanou. Stejne jako se tam nikdy nedostal Wizz Air Ukraine nebo sveho casu SkyEurope a podobne. Bez ohledu na nejake vztahy. Vubec cely ten popisek je nejaky divny. Daleko vetsi problemy jim muze nadelat prudky pad hrivny nebo minuly tyden odlozeny podpis pod dohodou o otevrenem nebi mezi EU a UA.
Podle vcerejsi zpravy:
www.avianews.com/ukraine/2014/03/25_atlasjet_launch.shtml
zmene planu nic nenasvedcuje. Naopak UTair Ukraine zastavuje vsechny mezistatni pravidelne lety a vypada to, ze misto puvodniho pravdepodobne kvetnoveho otevreni linky Kyjev - Praha ji uz neotevre vubec.
4 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
No to klidne muzou. Treba ruskou spolecnosti. Nebo tureckou s tureckym majitelem. Matersky Atlasjet uz do Ruska leta. Ale ne ukrajinskou spolecnosti s tureckym majitelem. To nevyhovuje mezivladnim dohodam. A vubec nevadi, ze formalne je Atlasjet UA z 51% v ukrajinskych rukach. Staci, ze Rusove vedi sve a Rosaviacija se uz obstrukcemi a tahanim casu postara, aby si to Turkove "rozmysleli".