Photo Detail

B737-86Q


Author: Martin Meluš
Date taken: 02/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 2436×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Ján Miklas - unsigned guest (...65.248...)
2014-03-31 23:16

...akurát kompozitové časti sa musia brúsiť, pretože by lúhovanie narušilo štruktúru kompozitu...

Jakub - unsigned guest (...127.132...)
2014-03-29 19:21

liginem (přesně se to jmenuje myslím odstraňovač starých nátěrů) konzistence je podobná soplu a docela to smrdí. Napatleš, necháš působit (lak změkne a jakoby vypraská), posbíráš do špachtlí do kyblíčku (kolem nýtů a záhybů přijde docela vhod ocelová vlna) a tak pořád dokola než je celé letadlo hotové. Teda aspoň takto se to dělá na 410, ale věřím tomu, že na bulíkovi se to dělá uplně stejně

Petr - unsigned guest (...207.106...)
2014-03-28 21:41

Jedna technická: Jakým způsobem se sundává lak, aby to bylo až takto "na plech"? Díky.

LKE - unsigned guest (...176.78...)
2014-03-28 15:13

2Komárek: www.planes.cz/cs/photo/1185080/b737-86q-ha-lke-travel-service-kft-tvl-7o-eindhoven-ein-eheh/
Jak vidíš, letadlo už je nalalkovaný, byl to přelet doEindhoven pro nevej lak, pak půjde k Jet2. Snad ho někdy uvidíme v Praze

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2014-03-28 12:33

Tohle běžně lítá s lidma, nebo je to jen přelet z dílny na dílnu?

Dan (...239.78...)
2014-03-28 00:04

Hezky, ty svetla tomu vhodne pridavaj ...

6 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details