Plane type: | AN26B |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Air Bright (RBI) |
Registration: | LZ-ABR |
Author: | milhaus |
Date taken: | 10/2013 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2716× |
Sn 13905 was built in April 1985. Still with sharp teeth after twenty eight years in service.
to Fero: Počet sestřelů:-)
An-26 - ky sú ešte stále aktívne ? Čo znamenajú, prosím, tie smrtky na boku ? Díky.
No zaspali totálně, ale faktem je že po pádu SSSR by pro ně stejně asi nebyl trh. K dispozici byla spousta secondhandových levných AN-26 a nikdo by asi o sice modernizovaný ale díky drahým komponentům mnohem dražší stroj neměl zájem. Jiná věc je že u CEF mohly ještě pěkných pár let létat, ale z toho by asi Omnipol nic neměl:-(
u těchto Andul je škoda, že v Antonovu trochu zaspali, pokud by na to hodili novej motor a udělali upgrade cocpitu tak ve své kategorii to nemá konkurenci, protože nákladní kabina s dopravníkem a jeřábem je unikát, docela jsem se divil kolik jich létá u soukromých nákladních dopravců, ale přestal jsem se divit až jsem poznal třeba Casu, andula má sice větší spotřebu/ na jeden motor o 100-150kg/h/, ale provozovat letoun s glass cocpitem a narvanou počítačema, převáží finančně nějakou spotřebu několikrát....protože cena náhradních dílů, pc bloků a ostatních komponentů je dle mně astronomická a teď mně ukamenujte..))
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Rusové zaspali hlavně s nástupcem An-26,novější An-72/74 se moc neuchytil a jiný stroj téhle velikosti nemají.