Plane type: | L410UVP-E20 |
Airport: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Airline: | Slovak Air Force (SQF) |
Registration: | 2901 |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 09/2013 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2073× |
Pavel.A.:Tak ono to asi bude složitější, jedná se o celou strategii podniku a i A319 se pořizovaly de fakto před lety, za posledních několik let žádný nákup nových airbusů neproběhl.Od závazného objednání letadla po dodání to také není nic krátkého.....
to : Petr Popelář : Díky za odpověd . Jezdím na letiště prakticky každý den , a už od odbočky na Řepy je vidím pořád skoro všechny . Stojí tam pomalu stejně , jako ve své době Fischerova flotila . Jen mě zajímal odborný názor . Některé polemiky i tady na planes se často zvrhly spíš na nadávání na poměry a někdy i dost vulgární rádoby-diskuse o pojmenování našeho letiště . Ani já nejsem vystudovaný ekonom , ale zaráží mě nákup nových Airbusů , když pak tady stojí 5 nevyužitých letuschopných strojů , které je nutné servisovat . Pochybuji , že by úspory generované Airbusy byly vyšší , než náklady na údržbu téhle stojící pětice . Zvlášt , jestli s časem bude jejich cena klesat a prodej bude komplikovanější a čím dál méně výhodný . Pavel.A.
Pavel.A:Letadla jsou provozuschopná a opravdu čekají na adekvátní nabídku k prodeji.
Samozřejmě se u každého letadla s jejich věkem zvyšuje četnost a náročnost prohlídek, tedy tím i stoupají náklady na údržbu a letovou hodinu.
Nejsem ekonom a na to, jak je na tom jejich další ekonomický provoz nedovedu odpovědět.Asi bude záležet na podmínkách dopravce, regionu...
to : Petr Popelář : Ještě jednou díky za rychlou odpověd ohledně B777 Kenya Airways . Měl bych ještě jeden dotaz , který nesouvisí přímo s tímhle snímkem ale vyvolal dost bouřlivou polemiku a diskuze na toto téma asi hned tak neskončí . Jaký je Váš názor na budoucnost našich pěti trvale ostavených Boeingů ? I tady na planes.cz se názory dost liší . Někdo o nich píše jako o letuschopných strojích,a někdo zase zpochybnuje jejich aktuální technický stav . Bylo už spousta fám o jejich prodeji , at už do zemí bývalého SSSR nebo do Afriky,Jihovýchodní Ázie a pod.Stejně často se píše i o kanibalizaci na díly,jako o jediném možném využití . Je jejich nasazení do provozu vážně tak ekonomicky neúnosné , a aké jsou REÁLNÉ možnosti jejich rozumného využití ? Díky . Pavel.A.
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Chápu , že koupit letadlo(a) , je dlouhodobější proces , než koupit auto . i pro to je asi stejně dlouhodobé rozhodnutí vyřadit pět letuschopných strojů , a při tom muset platit veškerou jejich údržbu . Koukám , že podobný osud čeká i pár našich ATR .