Plane type: | B737-8Q8 |
Airport: | Pardubice (PED/LKPD) |
Airline: | Travel Service (TVS/QS) |
Registration: | OK-TVG |
Author: | Karel Boháč |
Date taken: | 2013-08-25 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 9272× |
25.08. Unsucessful late afternoon landing of QS2907 flight from Bourgas. The aircraft is dozens of metres behind the runway, airport is currently closed.
Radan:To se prostě všechno stává. Ja už letos zažil nepovedné přistání s alitalií (zvednul to, obkroužil přistál až napodruhý), prasklou nádrž při přistání u Swissu a zamrzlý klapky u Brussels, kvůli čemuž jsme seděli hodinu na ranveji bez zaplýho větrání.
Když hodně cestujete, stává se to. Lidi co letěj jednou za rok s cestovkou TS charterem, nemůžou pořádně srovnávat.
Pane Radane predpokladam ze rvalo dite ktere sedelo vedle Vas na sedacce nikoli letadlo jinak si totiz Vas postrech vysvetlit nedovedu.
Je opravdu zajimave sledovat co se zde clovek nedocte za novinky.
Napada mne jedine ze se prihlasim na stranky o atomove energii a i pres to ze o tom vim pouze to ze neco takoveho existuje tak vsem zucastnenym vysvetlim proc vybouchla Fukushima. :)))
Vyprošťovali ho hasiči z letiště Mošnov (nebo Ostrava, chcete-li). Viz www.pozary.cz/c/67918
No, asi jsou přetížení, asi škoda, že zrušili vzájemnou dohodou charterovku ČSA- HCA, letos jsme letěli z Kosu myslím že OK-TVG, pustili nás do letadla asi o 20 min. déle, a při vzletu něco strašně řvalo napravo, než jsme se dostali do vodorovné polohy. A před týden tuším to samé letadlo B737-800 přistálo kvůli vysazenému pravému motoru tuším v Sofii. Asi ne piloti, stewardi a stewardky, někdo jiný by se měl asi nad servisem zamyslet... těžko i vyjetí zatím hodnotit.
Jak je to technicky ošetřeno pokud nejde brzda na jednom podvozku, nebo jeden reverz? Pak se letadlo automaticky dostává do smyku. Kontrolují to nějaké systémy a spouští alarm, nebo to posádka musí sledovat a v případě tohoto problému to řeší vyšlápnutím směrovky? .. případně jinak?
Glory: "ti lidi by nakonec stejně řekli, že radši zastavili až v trávě než se nechat vést autobusem z Prahy, kde by to na tuty vyšlo"
:-))), no to je vlastne asi fakt pravda...
Ještě k doplnění, pro TVS asi taky není úplný terno mít minimálně 2 dny letadlo na zemi a platit za jiné co to odlítá místo něj
Tak ano, je to druhé vyjetí za rok z dráhy, ale při kterém se nestalo vůbec nic a ani jedno nebylo na letišti typu Praha. Ty Pardubice byly spíš zpestření pro cestující, kde se taky přidaly věci jako plná kapacita letadla, kde je narváno maximum sedaček co daný typ unese, mnoho vody na dráze, asi ne pořád prázdné nádrže, asi i nefunkčnost reversního chodu jednoho z motorů a další věci. Osobně bych to ale nijak tragicky nebral, ti lidi by nakonec stejně řekli, že radši zastavili až v trávě než se nechat vést autobusem z Prahy, kde by to na tuty vyšlo.
Vy ste všetci užasni profici! Yeaah! Ja vas strašne uznavam a hrozne rad sa od vas učim! Ste skveli! Čo takto bravčovy rizek so zemiakovym šalatom?!
29 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Pane pku: dal jsem si práci, byl to TVL, váš text je směšný, borec jako vy se cítit nemíním a říct, že to třeba řval motor také ne, je jednoduché obvinit a ne šířit to, co třeba není 100%-ní, z druhé řady v osmistovce jste dost daleko od motoru, že? Já řvoucí dítě poznám, no a taky trochu pravopis, na rozdíl od Vás. Jinak si občas točím a fotografuji TU, IL v Pardubicích, na Ruzyni si zařídil před rokem krásnou individuální exkurzi k IL 96-300. To jen na okraj.
Romane: díky za normik posudek,jste zcestovalý, vyznáte se, ano, cestuji jednou ročně na dovču, jinak občas exkurze v Praze, občas v Pardubicích. Ale souhlasím s Vámi, nemůžu tolik srovnávat natož na 100% tvrdit, co to bylo. Prostě to bylo oproti IL-18, IL-62, TU-154, B-737 FA, letouny ČSA i HCA se kterými jsem měl tu čest letět opravdu něco hodně nezvyklého. Přeji Vám hodně bezpečných letů, vzletů a přistání.