Plane type: | A330-323X |
Airport: | Barcelona - El Prat (BCN/LEBL) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-YBA |
Author: | Tryskáček |
Date taken: | 06/2013 |
Number of ratings: | 2× |
Number of views: | 4572× |
Only one flight with wide-body A330 ČSA to Barcelona on 19th June.
Jee, to neni mozny, ja mam na tohle smulu, kde se daj takovy informace vycist..?. Za vca 2.5 bych letel hned do barcelony na otocku.. Chysta se jeste nejaka akce na otocku v nejblizsi dobe?
potesil som sa na stranke revell.de chystaju na 10/2013 model AIRBUS 330/300 v MIERKE 1:144 SICE THAI ALE DEKALY UZ SU NA čSA A CHYSTAJU AJ TU 144 TIEZ V 1:144 10/2013 :)
To J91f: Ano, já vím, kam to letadlo létá. Myslel jsem to tak, že pro něj možná ten den, v ten čas nebylo lepší využití, proto se ho rozhodli poslat do BCN, na čemž nic špatného nevidím. Reagoval jsem na to, co tu psali ,,fast'' a ,,cestovatel''. Je jasné, že to letadlo do BCN létat pravidelně nebude. Tohle byl s největší pravděpodobností opravdu jen marketing, za který jsem jim vděčný. :-)
to je jenom marketing...tak nepočítejte jestli se to vyplatilo nebo ne
to 737:
je pro něj využití..koukni na očekáváme v prg a tam vidíš jak se otáčí..okrem ICN lítá ještě SVO, ALA, SVX nebo LED a snad ještě TAS by měla...
Jojo, taky jsem ten den letěl do BCN na otočku.. :-) A potvrzuji - load factor byl velmi vysoký. To však ještě nemusí znamenat, že se to vyplatilo. Pokud vím, do poslední chvíle stála jednosmérná letenka PRG-BCN, resp. BCN-PRG zhruba 1230 Kč. Jinak - to letadlo nelétá do Soulu každý den. Nevidím důvod, proč by jednou za čas nemohlo být nasazeno na jinou linku, když pro něj není jiné využití.
To fast: Jelikož bylo letadlo na lince do Barcelony skoro úplně plný tam i zpět, tak myslím že se to vyplatilo
Dejte tomu cas. A Mimochodem letel jsem OK A319 do Abu Dhabi jiz 9x a ani jednou me csa nezklamala. Servis, catering, letani vcas a jeste Nejlepsi cena. Skoda ze nezvysi frekvence jelikoz do J.V.Asie je to Nejlepsi spojeni
CSA zatim ma 330 hlavne pro ICN a tesim se sz budou mit 2 a vic. Spoluprace s KE muze pomoci csa zvysit frekvence I kapacity do mnoha destinaci.
Hmmm... mel jsem tim letet z Almaty, ale nakonec byla zese jen A319, vyprodano do posledniho mista, serving / catering = 0. Za 800 EUR nejhorsi let v tuto stranu, co jsem kdy zazil (porovnavam s Lufhansou pres FRA za 650 nebo Air Astana taktez a jeste o stovku levnejsi). Pokud jsou pro CSA dulezitejsi nadsenci co leti jednou za rok otocku do Barcelony, tak to jim to aero zase brzo seberou. A codeshare s Eithad take stale litaji A319...
letadlo je 11 let stará mašina od Korean air... akorát nevím, jestli se jim takový stroj oplatí na tak krátkou vzdálenost posílat, nemá tohle lítat mezi Prahou a Soulem? k tomu jim to přece ti Korejci dali ne?
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ten novy a330 uz ziskava na skytraxu velky ohlas