Plane type: | A330-243 |
Airport: | Toronto - Lester B. Pearson (YYZ/CYYZ) |
Airline: | Air Transat (TSC/TS) |
Registration: | C-GTSN |
Author: | Yari_S |
Date taken: | 03/2013 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3382× |
to Martin: dík za doplnění té slavné "bezmotorové" imatrikulce ...že by jim nad Chebem došlo palivo a zbytek na Ruzyň doplachtí :-)
to Q: I v konfiguraci 3 tříd (což ČSA nemá) je standardní kapacita A330-300 okolo 295 sedaček, pro 2 třídy 335 při běžném uspořádání 2-4-2 v economy a 5-6 řadách business...
Jinak tuším že Transtat má uspořádání v Economy 3-3-3 proto ta kapacita (což je děsivé, to je spíš sedačková konfigurace pro výrazně širší B777)
Velice zajimave by bylo kdyby na te lince letel do Prahy C-GITS
Duvod si odvodte sami...
Q: Asi ta 332 CSA neb ma min sedacek, takze nema tak tezke vybaveni a tedy bude mit mensi spotrebu pri letu :-))) ?
A je tu kvíz: A330-200 Air Transat v konfiguraci se 12 místy v obchodní třídě a 333 v ekonomické, dohromady tedy 345 sedadel ve verzi 200 versus delší A330-300 ČSA s kapacitou 276, které letadlo vydělá aerolince více peněz?
připomínám, jedná se o relativně slavné aerolinky - drží rekord v délce úspěšného bezmotorového letu (A332 plachtil cca 130km s 300 lidmi na palubě na Azory), viz letecké katastrofy díl Když dojde palivo.
6 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
bigjumper: Nejen o sedadlo víc na šířku, ale taky koukám, že má míň záchodů, žádné kuchyňky a vpředu je dvakrát tak husto.
www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php
www.seatguru.com/airlines/Korean_Air/Korean_Air_Airbus_A330-300.php