Plane type: | IL96-300 |
Airport: | Salzburg (SZG/LOWS) |
Airline: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registration: | RA-96007 |
Author: | IEG-Ivan Ropek LKPR Spotters |
Date taken: | 01/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2179× |
09.01. c/n 74393201004
Ruský letecký průmysl by se měl hlavně soustředit na rozjetí sériové výroby SSJ a ne tříštit síly s obskurníma typama jako IL114, IL96, Tu154, Tu204, o který už není zájem ani u domácích provozovatelů.
Il-96 se vyrábí 24 let a bylo vyrobeno pouhých 27 kusů, nichž je v provozu 21, z toho u aerolinek 9(šest Aeroflot a tři Cubana).
A Aeroflot s nima už taky moc nepočítá, místo dálkovke je nasazuje akorát na chartery.
A samozrejme sporadicka montaz Il96-300 pro vladni ucely ve Voronezi.
Komarek: Tu-154M a Tu-204 family klidne.
falcon: Iljusiny se delaly v Taskentu na TAPO. Vloni tam smontovali posledni jeden Il-114 a jeden Il-76 a pak sel cely podnik do kytek. OAK dalsi vyrobu Il-114 neplanuje a mimo OAK to pujde jen stezi, presneji vubec. Vyroba Il-76 bude pokracovat v Uljanovsku v podobe modernizovane, jeste necertifikovane Il-476. (Nove kridlo, centroplan, motory, podvozek, avionika, vnitrni vybaveni.) Vse ostatni je zatim v rovine sci-fi.
Komárek -> Tenhle krásný stroj se nejmenuje Tupolev :)
A co se týče "tůček" tak novější modely můžou bez problému kam koliv. Asi si zaspal dobu a myslíš si že Tupolev vyrábí stále např. TU134 (tyhle hluk asi už nesplňuji), ale to si potom na omylu. Firma Tupolev má i modernější a tišší letadla.
Raz darmo.....Rusi/Sovieti to s dizajnom tychto krasavcov vedeli vzdy nejako lepsie ako ostatni :) toto by som uvital ako SK vladny special.....no co, snivat mozem nie? :)
Můžou vůbec ty tůčka lítat do EU nebo nesplňují hlukové limity?
Povedený ;-)
Bomba
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
milhaus: Podle ruské logiky je letecký průmysl strategické odvětví a to nemusí vydělávat. Takže je všechno v naprostém pořádku, nevydělávají ani omylem. Právě naopak, ztrácejí se v něm miliardy jako v propasti. Lepší je nad tím vůbec nepřemýšlet.
Tu-154 končí, protože další stroje už není z čeho dostavět. Poslední hotový kus čeká na dodání ministerstvu obrany. A rád bych se mýlil, ale od SSJ toho taky radši moc nečekej, prý má vážné konstrukční nedostatky.
A napsat, že Aeroflot s Il-96 už moc nepočítá, není přesné. Jejich provoz je natolik neekonomický, že se raději soudili s lízingovkou, jen aby nemuseli převzít další, ještě v 90-tých létech objednané stroje. To je taky jeden z důvodů, proč Aeroflot bere tolik SSJ. Jako náhradu za ty neodebrané Il-96.