Plane type: | B737-8AS |
Airport: | London - Stansted (STN/EGSS) |
Airline: | Ryanair (RYR/FR) |
Registration: | EI-DPC |
Author: | Mexa |
Date taken: | 01/2013 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4176× |
Boarding FR8403 to Brno
Ještě by snad mohli zkusit provazový žebřík. Ten je lehký a ještě levnější... :-)
to JS: na druhou stranu zase furt vozíte X kilo mrtvé váhy, což s eprojeví na spotřebě paliva.
A330: tak ono kdyz mate ve flotile 300 letadel a kazdy z nich denne udela 4 az 8 letu a pri kazdym letu usetrite na letisti par desitek € za pristaveni schodu, tak ve vysledku setrite hromady penez miliony € kazdy rok.
Zpravidla používá airstairs (vlastní palubní schody) na přední dveře a dozadu se přistavují letištní.
a330: ne mam za to, ze pouzivaji vlastni
Škoda, že foto nemíří víc doleva, ti Burlaci s keltskou harfou na boku přikurtovaní k tyči, to je úžasný pohled. :-)
To RA neplati ani za schudky?
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
for Milhaus: tak to je zajiste nezpochybnitelny fakt, nicmene pokud pouzijete airstairs 4-8 denne, zvlaste pri kratkych letech, tak se to vyplati. Cestujici jsou happy (nikdo se jich nepta a ceny letenek FR neobsahuji pravo na neco si stezovat) a vse je ok. V pripade letadel FR je extra hmotnost airstairs castecne kompenzovana absenci jinych soucasti interieru, napriklad trouby, coffee makery atd. :-) Nebo treba sedacky jsou lehci a bezudrzbove. Kolik muze vazit hydrolock+recline mechanism na jedny sedacce... pul kila mozna? - pri poctu 189 sedacek je to skoro 100kg. Zadny IFE, to jsou taky usetreny metraky hmotnosti.