Plane type: | B767-332/ER |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Delta Air Lines (DAL/DL) |
Registration: | N195DN |
Author: | Cibulka Tomáš |
Date taken: | 2012-11-18 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4331× |
18.11. Last scheduled New York - Prague - New York flight in miserable weather performed this serial number 28452/676 aircraft.
Chci se dotázat zasvěcených osob, copak se to s Deltou dělo v pátek 16.11.na LKPR? Vypadalo to jako kdyby pilot po přistání špatně najel k nástupnímu mostu. Musel přijet tahač a ke stojánce mu dopomoci. Byla to chyba pilota? Nebo nějaká jiná příčina?
Díky moc za info! ;-)
snad se budou mít sílu na jaře po volbách chuť a možnost létat, kéž by.
ČSA ty sloty v N.Y. prodaly?
add vytizenost, toudle linkou litam dost casto a vzdy je narvana, takze o lidech to nebude, dokonce je v takovy konfiguraci ze sedacky maj minimalni misto, a to i 180cm clovek a to jsem o hodne vetsi, ma kolena zarazeny v zadech toho pred sebou. Jakakoliv DL po US ma mista i v dobytcaku habadej. O letitejch vracich co na tydle lince litaj ani nemluve :)
Foxx: Kdyz myslis... a kolikrat nejen DL rusi daleko dopredu linky (zrovna DL jsou v honbe za efektivitou v tomto docela "machri"). Koneckoncu takto v Praze zrusila sveho casu potvrzene i prodavane lety jak do Atlanty, tak New Yorku. System pokus omyl na pofidernich linkach takto dopredu je v letectvi naprosto bezna vec, to ti nikdo nezaruci. Navic trat, kde je pro par stovek ci tisic cestujicich mozno najit odpovidajici nahradni spojeni... Ze mi EL AL nezrusi let z Tel Avivu do New Yorku v cervenci 2013 samozrejme verim, ale toto... no uvidime O:-).
Georgo: (subjektivne) snaha usetrit osekanim mene efektivnich linek (je zajem vetsinou jen o letenky v levnych tridach), dlouhodobe spatna prosperita linka, snizeni nezanedbatelneho prilivu tranzitnich cestujicich od CSA, ktere sami osekavaji sve linky. V lete byly vykony samozrejme paradni, ale jde o to jak trh zareaguje na pokus o pouze "prazdninovou" linku, ktera takovymto systemem provozu defacto "mizi z povedomi".
Jednou za čas by neuškodila B767-400
Je hlášen opět B767-300.
V případě návratu linky by neuškodilo nějaké jiné letadlo, tyhle 767 od Delty jsou peklo.
Pokud se linka na jaře vrátí,bude obsluhována klasicky 767 nebo A330?
16 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Chlapi,nebečte,co nevidět tady převezmou vesla komanči a bude se tutově lítat do spřátelených zemí,Kuba,Čína,k soudruhům v Korei to bude paráda:-)