Plane type: | Mc Donnell MD11 |
Airport: | Amsterdam (AMS/EHAM) |
Airline: | KLM (KLM/KL) |
Registration: | PH-KCI |
Author: | Metaxa |
Date taken: | 05/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 1946× |
Last flight of this MD11 was performed on route from Amsterdam to Victorville, USA on 15th October 2012 for part-out and scrap. History: built in 1995, delivered to KLM on 11.11.1995, leased to VASP from 15.12.1995 as PP-SPM. Returned back in 1998, sold to ILFC in 2002 and leased back to KLM. Retired on 17.9.2012. To be scrappd due to lack of interest for continuos operation and required D check. It was first MD11 in new KLM colours.
litlestar : presne tak, súhlas.
Máš pravdu, ale ako ukazujú dokumentárne filmy o leteckých katastrofách resp. vyšetrovaní leteckých nehôd, tak nie všetky katastrofy boli spôsobené samotným lietadlom, jeho zlou konštrukciou alebo technickým zlyhaním.
Každopádne je to nádherné lietadlo a bolo ozdobou na každom letisku, kde pristálo.
Já se ani nedivím, že o něj nikdo nestojí. Statistiku nehod (vztaženo k celkovému počtu vzletů) má s velkým odstupem nejhorší mezi všemi moderními proudovými dopravními letadly - už 8 strojů bylo zničených při nehodách (z pouhých 200 vyrobených). Srovnání viz www.boeing.com/news/techissues/pdf/statsum.pdf
velmi smutne
Chudák:-( a to mě tak hezky svezla AMS-BON-GYE-UIO.
Škoda ho.
Zajímavé, myslel jsem, že je na trhu nedostatek MD-11. A jen sedmnáctiletá...
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
litlestar: Jasně, letadlo je to rozhodně pěkné. A nehody MD-11 při přistání za špatného počasí jsou obykle popisované jako chyby pilotů, ovšem s tím, že zrovna toto letadlo chyby pilotům neodpouští...
No a když se k tomu přidají vyšší provozní náklady oproti dvoumotorovým typům, tak při dnešních cenách paliva potenciální zájemce asi nepřitahuje.