Photo Detail

B737-436


Author: milhaus
Date taken: 09/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 3019×

Description:

OK-WGX, last B737-400 in Czech Republic was reregisetred to EC-LTC today. It will serve with Calima Aviacion based at Las Palmas.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Miros - unsigned guest (...71.213...)
2012-09-14 23:46

milhaus: no zrovna toto WGX (naštěstí jsem ho ještě loni stihl) mi způsobilo pěkný "střep" v hlavě :-) předtím mi nebylo dobře v Karthago 733 a Tunisair 735... Airbusy bez problému, tudíž asi to fakt náhoda nebude. Ale jinak jsou to krásná éra

milhaus (...103.7...)
2012-09-14 22:29

to Nice Vectoring:Myslím, že Airbus na piloty myslí taky dost:
1. mnohem lepší výhled
2. elektricky ovládané sedačky
3. výsuvný stolek
4. vytápění podlahy kokpitu
5. srozumitelnější prezentace systémů na ECAM
6. nižší úroveň hluku

milhaus (...103.7...)
2012-09-14 22:17

Miros: Co se týká přetlakování, tak mi tayk přijde, že airbus ho má jemnější k uším. Na B737CL se navíc vyskytují dva typy přetlakového systému, analogový u letadel vyrobených cca do roku 1996 a digitální u novějších, ten byl převzat i na B737NG. Ten analogový je samozřejmě o něco hrubější.

Miros - unsigned guest (...71.213...)
2012-09-14 16:31

NiceVectoring: Tak to je výstižné a souhlasím!! Jako pax upřednostňuji A (pohodlí, zvuk motorů a hydrauliky během pojíždění), co se týče vzhledu zvenku i řízení letadla, tak B. I když kokpit je pohodlnější rovněž u A320.
Jen se ještě chci zeptat: Je možné, že A320 má lepší natlakování kabiny než starší 737my? Párkrát mě totiž bolela hlava a celkově mi bylo tak nějak divně v classic 737 a v A320 nikdy...

Dan (...143.169...)
2012-09-13 23:58

NV: To je pomerne trefne :-)

NiceVectoring - unsigned guest (...70.105...)
2012-09-13 20:41

... někde jsem četl: "Boeing vyrábí letadla pro piloty a Airbus pro cestující".

milhaus (...103.7...)
2012-09-13 00:00

A320 má proti B737 prostornější kabinu cestujících, prostornější kokpit, možnost vozit kontejnery, používá modernější technologie, zejména FBW(fly by wire) a CFDS(centralized fault display system) z navigačního hlediska má tři inerce místo dvou, takže v případě závady jedné z nich neztrácí kategorii.

Petr Sidak - unsigned guest (...141.0...)
2012-09-12 14:17

Mne připadá, že za rozšíření Airbusů stojí primárně Evropské loby. Protože z mého pohledu to vypadá, že jej v nejvyšší míře používají hlavně Evropské aerolinky. Vyjímku tvoří pouze A340 a A380, které nemají adekvátní konkurenci. Ale beru-li srovnání výkon/cena, připadají mi Boeingy výhodnější (srovnání A320 vs B737). Navíc B737 je hezčí a vydává hezčí zvuk při startu :-D

Miros - unsigned guest (...71.213...)
2012-09-12 13:12

co je na Airbusu socialistického a na Béčku kapitalistického?? Mimochodem o kapitalismu si myslím svoje...Airbusy má dnes většina společností, něco na tom bude :-)
Jenom mě napadá: co bude s piloty boeingů? Přeškolení na A320?

Omar Baba - unsigned guest (...67.81...)
2012-09-12 10:27

Pavel: dyk maj ještě čtyři 55Ska, ne? fakt je ten, že bylo třeba omladit. ty B737 jsou z roku 1992. Holt eurohujer Tvrdík, musel podepsat smlouvy na socialistické airbusy místo na kapitalistické boeingy.

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details