Plane type: | B777-21H |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Emirates (UAE/EK) |
Registration: | A6-EMD |
Author: | Matěj Hejma/saw+ |
Date taken: | 08/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 1904× |
MirekS.presne tak jak ste nam to uz par krat predvedl v Praze pane kapitane...doufam ze Vas zas brzo uvidime v PRG ... :-D
Volnobezny tah obou motoru u B777 je tak vysoky, ze se po odbrzdeni nemusi zvysovat tah a letoun se sam rozjede. Jedinou vyjimkou je nalozena B773 s motory RR. U verzi s GE motory se nepridava vubec.
Přidáš tah, jak ty tuny hmoty dostanou kinetickou energii, tak letadlo i po rovině jede jako rozjeté auto na volnoběh i když jsou motory ve volnoběžných otáčkách. Pak se zase přidá...Když letadlo vytlačují, tak je to tahačem, pak letadlo nahodí motory a jede dopředně samo.
Radim: Jiný druh pohonu se teprve testuje (Nedávno tu na LKPR byla 737 spol. Germania, která měla na příďovém podvozku elektromotor.) Ale pokud vím tak Emirates nic takového nemají, a pojíždí se pomocí motorů. A myslím, že ani jiná společnost ještě nic jiného nepoužívá, ovšem pokud se mýlím, nechť mě někdo opraví :)
PS. Z tohohle úhlu jsem si v náhledu myslel že jde o "tříkilo", pěkné :-)
Taky se mi líbí, moc pěkný z tohoto úhlu, pěkně vyniká ta impozantní velikost toho stroje.
Ještě dotaz: Co pohání ten kolos při pojíždění po zemi. Tah motorů, nebo nějaký trakční pohon. Všiml jsem si že při rozjíždění od terminálu vůbec nebylo slyšet ani mírné zvýšení tahu motorů...
Pěkně vyfoceno,líbí....
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Aha, také jsem si říkal, že ten motor bude mít pořádnej tah i na volnoběhu. A ty "kabely" co jsou vidět na podvozcích okolo pneumatik, to jsou tedy asi veliký argusky pro hydrauliku?? Jinak moc dík, za vysvětlenou.