Plane type: | B777-FDZ |
Airport: | Amsterdam (AMS/EHAM) |
Airline: | Qatar Airways (QTR/QR) |
Registration: | A7-BFC |
Author: | Michal Bernat |
Date taken: | 05/2012 |
Number of ratings: | 14× |
Number of views: | 6538× |
Dekuju vsem za pochvaly "kvantoveho skoku" :-)
Beedat: Samozrejme, zakladni vyvolani LightRoom a nasledovalo odsumeni, zmenseni a doostreni ve Photoshopu.
Pecka
Photoshop?
Petr: jak na vetsich ne dyt sou treba i B747nebo 767,757
Děkuji lik-ovi a omlouvám se za ten repost způsobený znovunačtením stránky...
Dobrý den, asi se to tu pravidelně řeší v diskuzi, ale mohl by někdo znalý vysvětlit, proč jsou winglety jen na B737 až 738, ale na větších už ne?
Na některých strojích Boeing 747,767,777 a 787 najdeme tzv. raked wingtips, což jsou zjednodušeně řečeno winglety naležato.
Jejich hlavní výhodou je další zlepšení ekonomického režimu letu i během stoupání, snížení vzdálenosti nutné ke vzletu oproti klasickým wingletům. Raked wingtips pracují stejně jako winglety na prncipu snížení indukovaného odporu. Během testů NASA a Boeingu bylo zjišteno zlepšení o 4% oproti konvenčním wingletům. Ač větší rozpětí křídel u reked wingtips pomáhá ke zlepšení letových vlastností, uvažuje se u některých Boeing 787 o nahrazení klasickými winglety, se kterými lze lépe manévrovat na zemi.
Apropos jak některé B757, tak B767 winglety nosí a velice jim sluší :-)
Dobrý den, asi se to tu pravidelně řeší v diskuzi, ale mohl by někdo znalý vysvětlit, proč jsou winglety jen na B737 až 738, ale na větších už ne?
Hodně dobrý
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Pro me tato fotka patri mezi top 10 na Planes:)