Photo Detail

A319-111


Author: Metaxa
Date taken: 04/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 2705×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



JS - unsigned guest (...100.25...)
2012-05-17 22:19

Vyhod je hned nekolik - pozarni bezpecnost rozhodne a diky tomu, ze dusik neni vlhky jako vzduch, take ochrana proti korozi vlastniho disku kola, dale absence kysliku-starnuti gumy a neposledni rade ma dusik vetsi stabilitu pri extremnich teplotnich rozdilech, kterym je pneumatika dopravniho letadla behem sveho provozu vystavena.

M_V - unsigned guest (...105.5...)
2012-05-17 13:33

A jaký je důvod plnění dusíkem? Požární bezpečnost, nebo životnost pneumatik? U osobních aut to některé pneuservisy taky nabízejí (pod různými tajuplnými názvy jako "supersměs"), má to hlavně být suché, tzn. bez vlhkosti, a taky bez kyslíku, který způsobuje stárnutí gumy.

JS - unsigned guest (...100.25...)
2012-05-16 13:58

A jeste jedna zajimavost - kola na letadlech se plni pouze dusikem. Nikdy ne stlacenym vzduchem.

JS - unsigned guest (...100.25...)
2012-05-16 13:51

Tak zhruba 200PSI (13.6 atm/ 13.8 bar)
Samozrejme je to u kazdeho typu letadla jine, ale vetsinou neco mezi 160 - 220 PSI.

ucho76 - unsigned guest (...108.106...)
2012-05-16 11:22

Tak mě napadá, na kolik se hustí taková pneumatika u dopravních letadel?

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details