Plane type: | DC3 (BT-67) |
Airport: | Nouakchott (NKC/GQNN) |
Airline: | Mauritania Air Force |
Registration: | 5T-MAH |
Author: | Ouha |
Date taken: | 04/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4327× |
Built in 1942 as 92712 (c/n 12543) RCAF as Dakota IIIN 963 then 12950. Converted by Basler to BT-67 as N104BF.
G1995: bohužel nebudou, měli tam ještě vrtulníky a transportní CASy, ale ty jsem nefotil... ale něco se dá přece jen vygooglit. Juris: dík, to potěší :)
Gripen:kdyby u nich ještě lítaly Spitfire,vadilo by ti to moc?Já osobně bych dal poslední korunu,jen abych se na ně mohl podívat...
Ouha:super foto,které je o něčem.Nikdo tady neblábolí,jestli to má přepálenej předek nebo zadek,jestli to je teplotně vyvážený nebo rozvážený,nikdo se nechlubí,že to vyfotil krámem za x desítek tisíc.Je to fotka o tom,že konstrukce DC-3 je nadčasová,funguje dodnes a já toto foto řadím do velmi vzácných úlovků.Ať se daří.
Ouha: Budou ještě další letadla Mauritania Air Force? moc by mě zajímalo, co používaj a v jakém je to stavu...
Díky za komentáře :-) Ad přetlačenej start: ten den tam lítali okruhy, nejspíš výcvik, a tahle přetlačenej byl jen tenhle, takže standartní to neni, ale o to líp to vypadá :)
Mě se to líbí, skvělá aktualita. I když tedy ten turbo pohon je jako "pěst na oko". Přijde mi to jako kdyby ve starém embéčku vrnělo comon railový tédéíčko.....
Kubáč: Co je na starých letadlech špatnýho, Air Force má snad taky letadla který nebojujou. Co čekáš? Že bude mít Mauritánie F-22 Raptor a C-17 Globemaster?
Třeba má křídlo v této poloze nulový úhel náběhu,tudíž nejmenší odpor a líp se rozbíhá.
Jirka: Kombinácia Dakota a PT-6 ale nieje žiadna novinka: en.wikipedia.org/wiki/Conroy_Tri-Turbo-Three
20 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ouha: Škoda ale i tak díky za tuto fotku :-)