Plane type: | B737-36Q |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Aerosvit Ukrainian Airlines (AEW/VV) |
Registration: | UR-DNJ |
Author: | Benny |
Date taken: | 03/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3114× |
24.03. De-icing before departure.
Informaci jsem získal při loňské exkurzi na Ruzyňském letišti. Jestli je anti-ice tak nanicovatý, proč ho používají?
Taky si myslím že umejvají :) Přece jenom 24.03. už bylo hezky, za další chlápek v kraťasech a za třetí přece moderní odmrazovací "kapaliny" vypadají jako emulze které se na letadle mají udržet co nejdéle a ne stékat dolů.
litice41:to co zamezuje namrzání je anti-ice postřik a jeho účinnost končí zhruba odlepením příďového kola, takže je úplně jedno kolik °C je v 10000m. Ochrana proti námraze po vzletu závisí již jen na systémech letadla.
Co se právě stříká nevím, ale zpravidla se nejedná o odmrazování, ale nanesení přípravku, který zamezuje namrzání. Při vzniku námrazy je hlavní nebezpečí v porušení profilu křídla a ztrátě části vztlaku. Ta by mohla být tak významná, že by mohla znemožnit další let. Při teplotě +20 na letišti bývá v 10 000m -40.
No, je vidět, jaká je v Praze mnohem, ale mnohem lepší úroveň personálu :-)))
jj najde, mnohdy je to dokonnce nutnost, aby to taky nebylo posledni letiske, kde se podarilo pristani i odlet.
On ten led co by se na kridla nabalil muze nabrat peknou vahu, zmenit rozlozeni vahy a dynamiky stroje.
Na to sa najde cas na cudzom letisku pocas letoveho harmonogramu?
To je jen voda a saponat, neodmrazujou, ale umejvaj :-)
Soudě dle vkusně volených ponožek & obuvi jde o kladeňáka. 8-)
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
litice41: Protoze jde prave o to, aby kridlo nebylo kontaminovane v dobe startu...