Photo Detail

Bell 427


Author: Michal Budějovský
Date taken: 03/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 1871×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



KaumbetPajlot - unsigned guest (...67.230...)
2012-03-31 00:43

Jörg: Jak to myslíš z ekonomických? Já měl dojem, že Sokol spotřebuje na hodinu letu skoro dvakrát tolik JetA1 než AS355 a EC135... a takový Bell412 o třetinu více... Ale jak tě tak čtu, tak se asi pletu! ;o) Tak jak to teda s tou ekonomikou je? :o)

litice41 (...70.238...)
2012-03-29 19:45

Ano tak.

Michal - unsigned guest (...80.243...)
2012-03-29 12:16

Piloti vpravo a zejména kapitání musí být předem dostatečně vycvičeni pro létání LZS...
Pokud to berete tak, že každá minuta ve vzduchu dobrá, tak ano...

litice41 (...70.238...)
2012-03-29 10:29

To Sokol a Clupatec: Děkuji za zajímavé informace. Podle mého názoru létáním záchranky armádou, probíhá současně výcvik. Zdar!

Chlupatec - unsigned guest (...209.200...)
2012-03-28 23:13

To Sokol: No ono to není tak jednoznačné. On je primární problém v tom, že civilní provozovatelé musí dodržovat věci, které policie ani armáda nemusí. Tím je daná spousta věcí. To že policie a armáda létá záchranku tak trochu načerno je prostě fakt a nemá smysl nad tím diskutovat. Strčili jsme "prdel" do EU, tak se teď nedivme, že nás trápí hemeroidy. A k těm podmínkám. Letět zásah v noci je sice hezký argument, ale v drtivé většině případů je tam pozemní tým v noci rychleji. V IMC podmínkách se přistát nedá a když je to u vrtulníku na IFR tak je mlha až na zem a zásah je nerealizovatelný. Prostě když nevidím na krok nepřistanu ani na žádném heliportu v nemocnici (protože ho prostě nenajdu) ani v místě zásahu (to nenajdu už tuplem) Takže se mi IFR scvrkává na lety kdy v místě startu a přistání je to VFR a mezi tím jsou sračky. Naprostý zlomek zásahů. Neházím špínu na vojáky (byl jsem se u nich párkrát podívat a vím, že to co dělají dělat umí a dělají to dobře), jen říkám jak to je. Pravdou je, že vojenská záchranka by měla opodstatnění při výcviku pilotů a posádek pro jejich nasazení v boji. Bohužel pravdou taky je, že k tomu nejspíše nikdy nedojde. A smutnou pravdou je, že účet za provozování té hromady vrtulníků v armádě je obrovský. To samé platí částečně o Policejní letce, která jeden vrtulník rozbila, několik dalších ec135 nakoupené za zbytečně drahé peníze obratem prodala a ve finále je otázkou, jestli je vůbec flotila ec135 pro policejní práci to pravé ořechové. Ale vím, brečím na špatném hrobě. No alespoň to myslím upřímně :-) Každopádně moc díky za ne tak úplně běžné foto a všem kryštofům přeji hodně štěstí. Myslím, že ho potřebují bez rozdílu toho, kdo je provozuje.

litice41 (...70.238...)
2012-03-28 20:37

Vojákům fandím, ale všechno by neulétali. Nechme létat i jiné firmy,
jsou užiteční všichni! Za peníze, kdy jezdil dochtor za zraněným koňským povozem, už to nikdy nebude.

Stan - unsigned guest (...159.104...)
2012-03-28 18:42

Co tam OK-AHE robilo ?

Sokol - unsigned guest (...177.37...)
2012-03-28 18:36

to Martin: Bych se hádal... možná levnější to ano, ale jinak to stojí za hovno celé ty soukromé firmy. Je to jeden velkej tunel... A jejich minimech ani nemluvě... Kolikrát K07 "zaskakoval" třeba za K13 na primární zásah do Písku pro dítě opařené čajem, které následně transportovali do Vinohrad proč letěl K7?... K13 totiž byl neletový...a to se už stalo xkrát. O nočních primárních zásazích v terénu ani nemluvě. A piloti na sokolech mohou létat v noci a to za stížených povětrnostních podmínek a IFR. Díky tomu již zachránili desítky lidských životů a mě co létaj nad hlavou každý druhý den a občas v takových "sračkách", kdy by ani psa ven nevyhnali... Díky kluci od Kryštofa 07 a doufám že nám tu ještě hodně dlouho létat vojenskou LZS budete!

Martin - unsigned guest (...45.25...)
2012-03-28 18:13

to Jörg: Když chceš na daních platit státním firmám ještě větší prachy,než platíš tak proč ne.Ty zas moc velký ekonom nejsi,jinak by si tu nepsal takové blbosti.

Jörg - unsigned guest (...135.185...)
2012-03-28 17:58

to Martin:no to doufám,že byl jen žert...AČR i PČR musí vydržet a naopak vystřídat Ústí,Liberec,Ostravu,Hradec,Olomouc,Brno,Č.B. a Jihlavu.Z ekonomických důvodů by to bylo víc než důležité!!!

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details