Plane type: | Ilyushin IL86 |
Airport: | Tivat (TIV/LYTV) |
Airline: | S7 Airlines (SBI/S7) |
Registration: | RA-86104 |
Author: | Matěj Lelek |
Date taken: | 09/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2742× |
to atr: třeba konstruktérům reflektory na podvozkupřišly v ruských podmínkách příliš zranitelné, nebo je chtěli mít výš kvůli lepšímu nasvícení dráhy.
ten ruskej Svět motorů za oknem je boží! :-)
to atr: výklopný světla má spousta letadel B737, A320, F100.....
to Yango: ta spotřeba byla asi nejnižší ze všech sovětských letadel, ale to rozhodně neznamená, že byly úsporný... a to letadlo bylo tak podmotorovaný, že na dálkovky prostě nemělo:-(
Jo, určitě ovlivnily, ale větší spotřeba snad byl problém všech CCCP motorů - nebo ne ? Nejsem z oboru, takže se rád nechám poučit ...
...míň žíznivější...
Nevěř Čechovinám. Spotřeba paliva v přepočtu na sedadlo byla nejnižší ze všech sovětských proudových letadel.
Je to velice elegantní a asi to má i slušnou aerodynamiku. Škoda že neměli výkonější a míň žíznivější motory. Výklopné světla je pro mě taky novinka - proč to nedali do příďáku jako ostatní ?
nojo, rusáci to měli dřív než Porsche :-)
poprve vidim vysunute svetla :) jsem vzdycky uvvazoval, jak to funguje
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
milhaus: a/Úsporné nebyly, ale všeobecně o kterých motorech v 70. létech se dá říct, že byly úsporné? Novší typy Tu154M, Jak42, nemluvě o An74, si cucli daleko víc, a nedělá se z toho hysterie. b/ Jaký má souvis podmotorování s dálkovkami???
Il-86 byl od začátku konstruován pro krátké a střední tratě, pro dlouhé tratě pak byl Il-96. A340-200/300 je taky podmotorovaný a je to vysloveně dálkové letadlo.