Plane type: | ATR42-500 |
Airport: | Off airport |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-JFL |
Author: | Jaryn172 |
Date taken: | 12/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3145× |
To flyer: jsi si jisty,ze ten rozdil bude vetsi nez chyba vyskomeru na VFr eroplanu?reg QNH a to zetiste se nekdy lisi dost.ale to je dane definici regionalniho QNH
*AFIS letiště příletu
2 PCK:
Díky, já to četl v jisté publikaci, konkrétně Vám z toho mohu poslat fotku.
Rád bych se ještě zeptal - když poletím (VFR a bez FLP), v cestovní hladině (např. FL65) na neřízené letiště, pak začnu klesat pod TL, přenastavím z STD na QNH - otázka jakého letiště, podle ATISu nejbližšího řízeného letiště, nebo s předstihem ještě zkusit FIS letiště příletu?
Prosím o odpověď na e-mail (viz. nick).
2 Flyer:
Pokud proletavam TA nastavuji na vyskomeru standardní tlak (1013 hPa). Takze nechapu tvoji FL 040 pri QNH 1044hPa.
V Ceske republice je TA nastavena na 5000ft AMSL . Tato vyska je vypocitana s ohledem na ochrany prostor, ktery urcuje bezpecny let nad nejvyssi prekazkou.
Zde v tomto pripade pilot proklesal TL a prenastavil QNH opet na QHN bud odposlechnute z ATISu anebo s nejvetsi pravdepodobnosti mu ridici rekl, aby klesal do .... ft na QNH . V zivote jsem se nesetkal s tim, ze by me ridici (v CR) rekl descending to FL 040 a o to vic ne climbing to FL 040.
2 PCK:
V tom případě nerozumim, proč je někdy letová hladina FL40 ?
Vím, že nejnižší použitelná hladina - FL40 odpovídá QNH nad 1044hPa, proč je teda převodní výška (TA) pevně daná na 5000ft?
Jen bych poupravil. Altitude 3900 ft. FL se používá nad Transition altitude a ta je v ČR 5000 ft.
Yes, Sir !!!
FL 039.. točí finálně na dráhu 24?
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
2Flyer:
ATIS (Automatical Terminal Information Service)