Plane type: | B737-55S |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | EK-73775 |
Author: | milhaus |
Date taken: | 11/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7154× |
Czech Airlines sold ex OK-EGO B737-500 to new Armenian owner (as EK-73775).
XY:Opravdu odborný a fakty podložený názor , dík.
Pán je Jehovista a roznáší Strážní věž?
Boze muj PROBUDTE se. Tady se pomalu zverejnuji Pandury, Gripeny, dalnice postavene na odpadcich atd atd, ale zmena z B-737 na A-320F je uplne mimo... Zadam vsechny, co kdyz zahlednou A-320 a dostavi se u nich erekce, tak at se zamysli... Urcite tyto elektronicke zazraky soudruh Tvrdik objednal za super podminek... Kdyz nad nim stal neuplatny Gross... Tak proto se ted osvedcene a LEVNE NA PROVOZ B-737 nahrazuji Evropskou srackou... Tak cest vsem Vam, Kdo nemysli a jen veri lidem typu Dvorak, Lasak a KALOUSEK - NEJVETSI LUMP v CR.
bigjumper :
To nic, láska vítězí....................
bigJ: tak jeste jeden a dalsich deset let uz jen sama pozitiva a socialni jistoty :-))))
Je ho škoda:-/
to všem: pánové pardon, přesvědčil jsem se na asi různých 4 web stránkách včeně videa kokpitu a za úlet o "nové generaci B737-500" se omlouvám, beru zpět a stydím se za tento politováníhodný překlep, který se u mě opakuje pouze 2x za 10 let.
bigjumper: Jak spravne poznamenal kolega milhaus a starosta, B737-500 se radi do klasicke generace, jejiz seriova vyroba byla zahajena v polovine 80tych roku minuleho stoleti. Technologicky nas tedy vraci o nejakych 30 roku zpatky do historie.Uz jen samotny pohled do kokpitu vas presvedci, ze se nejedna o letadlo odpovidajici dnesnim standartum. V roce 1999 skoncila vyroba. Tehdy to byl jiz vybehovy typ, nebot v te dobe jiz Boeing vyrabel 737 Next Generation.
Ano, ego s nami bylo od sveho narozeni, doufam ze jej ceka jeste nekolik uspesnych roku bez nehod, nez odejde do zaslouzeneho duchodu v pousti.
V porovnání s A320 je B737-500 beznadějně zastaralá, spotřeba paliva vyšší , pomalejší, složitější údržba, nehledě na mnohem pohodlnější kabinu cestujících a prostornější kokpit. Ale byla dlouhou dobu součástí našich leteckých životů, takže EGO přeju ještě hodně hladkých přistání!
bigjumper: 737-500 neni next generation. navic v roce 1999 byl vyrobeny posledni kus 500ky.
40 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
X Y: vem si prášek.