Plane type: | ATR42-500 |
Airport: | Brno (BRQ/LKTB) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-KFO |
Author: | Daniel Eliáš |
Date taken: | 2011-11-14 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5512× |
14.11. Diverted aircraft due to fog in Prague
nádhera :)
To by mě zajímalo, kdo a kam volá, když se zařizují autobusy pro cestující. Na to je nějaké speciální operační středisko, které začne obvolávat Tourbus, Dopaz nebo SA, jestli mají volné busy?
Tomáš Michna: až na tu chybu v jednotkách: DH u CAT I je 200FT nikoli 200m,to by bylo strašně moc ;-)
ATR CSA su sposobile na CAT II, teda RVR min. 300 m a DH nie menej ako 100 ft.
to: Komárek: Každé letadlo má přidělenou kategorii pro přístrojové přiblížení. Když je letadlo způsobilé například pro přístrojové přiblížení CAT I, tak to znamená, že může přistávat podle přístrojů při dráhové dohlednosti nad 550 metrů a výška rozhodnutí je maximálně ve 200 metrech nad zemí.
No a tak se může stát, že ta Vaše A310 měla CAT II, ATR mají třeba CAT I a proto mohl Airbus přistát a ATR ne. :-)
jÁTRa nemaj CAT III jo? zběžně jsem zkouknul atis a dneska teda bylo celej den LVP in use ^^
dotaz, ATR42/72 nemá možnost přistání podle přístrojů v podmínkách CAT II./III. (snížená/minimální viditelnost)?? Netušil jsem, že moderní letadlo nedokáže přistát v mlze na moderním letišti, zejména po shlédnutí některých videí na youtube (nutno dotat že tam jsou videa vesměs full glass kokpitů B737/777/A340)
To je mi teda divný, pamatuju si že když jsme přistávali v Praze s A310 tak byla mlha jako mlíko. A v pohodě. To nemá ten přistávací automat?
Pokud vidim správně tak KFM je v BRQ
25 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Dálková flotila ČSA