Plane type: | MIL171 |
Airport: | Off airport |
Airline: | UTair Europe |
Registration: | OM-AVN |
Author: | Patrik |
Date taken: | 10/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2970× |
Construction of lift to Chopok (Slovakia)
tvl to je musí být makačka v té zimě tam betonovat
Hornu budovu lanovky zburali na jej mieste stavaju novu. Srdiecko ostalo v podstate nezmenene
a co budovy od staré lanovky na vrcholu, ty také zbourali? A Srdiečko? už jsem tam dlouho nebyl...jinak hezké místo na práci, stavbaři mají krásný rozhled :-))
Stara lanovka zo strany z Jasnej je rozobrata uz davno z medzistanice Lukova je urobena restauracia a z južnej strany Chopku staru lanovku rozibrali len tenro rok. Este stoja podpery. Technika tam ostane cez zimu a na jar bude pokracovat vystavba. Hotova ma byt v sezone 2012/2013
Stihnou s tou technikou sjet dolu nebo ji tam nechaji pres zimu zasnezenou?
Pěkné, že staví novou lanovku až na vrchol Chopoku. Mohu se zeptat co udělali se starou zchátrlou lanovkou, která vedla až na vrchol tuším že z obou stran? Je už definitivně rozebraná?
zbohom zdravy rozum...nechcel by som to platit:))))))
Technika tam vysla po ceste ktoru urobili kvoli vystavbe lanovky
Paráda! Jak se tam dostala ta stavební technika?
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Dreemloš: betonuje se všude do -5°C, na Chopku stejně jako v Průhonicích. Beton se ohřeje vlastním hydratačním teplem a nepopraská. Horší je to s větrem a mlhou. Pracuju ve stavebnictví, proto by mě docela zajímalo, jak mají tady udělanej harmonogram výstavby, když nejde moc předem říct, kdy bude moci létat vrtulník, kdy ne apod. Přitom pokud má stavba nějaké dotace (EU, vláda, kraj apod), je harmonogram a jeho plnění docela přísně sledovaná položka. Díky za zajímavé foto.