Plane type: | Sukhoi Superjet 100 |
Airport: | Moscow - Vnukovo (VKO/UUWW) |
Airline: | Armavia (RNV/U8) |
Registration: | EK-95015 |
Author: | Pavel Vanka |
Date taken: | 08/2011 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3683× |
The first Superjet Armavia named "Yuri Gagarin"
Pavel Vanka: jsem pro! ... treba nejakou novou SuperConnie by to chtelo :)
Ale je fakt, že by to konečně chtělo nějakou revoluci, ta letadla stejného určení vypadají poslední dobou všechna stejně :) Dolnoplošník s motory pod křídly, jednou směrovkou a klasickou výškovkou je nuda :)
Takže ohledně kopírování-nekopírování atd. V tomhle případě je třeba zdůraznit, že jde o mezinárodní spolupráci a s plagiátorství by bylo tedy třeba obvinit všechny zúčastněné :)
Alenia Aeronautica
Boeing
PowerJet
Thales
Liebherr
Messier-Dowty
Intertechnique (Zodiac)
B/E Aerospace
Autronics (Curtiss Wright)
Honeywell
IPECO
Parker
Hamilton Sundstrand
Vibro-Meter
Goodrich
Sully
SAMCO (Sacheon Aerospace Manufacturing)
ОАО ПКО «Теплообменник»
Ульяновское КБ приборостроения
ВСМПО-АВИСМА
ОАО «Гидромаш»
ВАСО
АэроКомпозит
НАПО
КнААПО
Каменск-Уральский_металлургический_завод
Le Bosec
ECE
Dunlop
Air Cruisers
Esterel Technologies
Avibank Mfg. Inc.
Teledyne Controls
ono také dnes nejde nenajít podobnosti, aerodynamický tunel je potvora a počítače také....stejně to musí někdo zkonstruovat, spočítat, to neoblafnete....netvrdil bych nic o kopírování a Suchoj myslím je dobrá kancelář.....na opravdové kopírování zbejvaj jen soudruzi z Číny
Komárek: No musím dát Tomášovi trochu za pravdu. Btw zkuste si někde najít na netu fotku letadla Dornier 728. Tento typ se nakonec nezačal sériově vyrábět, ale myslím, že tam najdete větší podobnost než s airbusem ,-). Tak to jen, abyste se tu při tom ňachtání taky něco dozvěděl :-D.
Komárek: Tak tu pročítám ty tvoje komentáře a vůbec nerozumím tomu, proč sem chodíš?Nejsi vnuk ministra dopravy?
Nic jiného něž kopie A320, akorát teď nepotřebovali tolik špionáže jako u Concordu.
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Souhlasím. Kromě A-380 a B-747 je to všechno na jedno aerodynamické brdo. V tom případě navrhuji zásadně podpořit Tu-334. To je sice divný medvídek (ruský), ale rozhodně nezapadne do šedivého průměru