Plane type: | Z326M |
Airport: | Plzen - Line (LKLN) |
Airline: | Private |
Registration: | OK-OTD |
Author: | Martin Kovář |
Date taken: | 08/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2367× |
Owner: Radim Vojta
Rozdíly jsou hlavně v hmotnostech motorů a vrtulí. Z126 má lehký čtyřválec a dřevěnou vrtulí, ostatní Trenéři už mají šestiválce a zpravidla kovový těžký vrtule, až na 326M, která má dřevěnou vrtuli, proto se lítá zepředu, zatímco 326MF má kovovou a už se lítá zezadu:-) Tohle je tak pro představu, těch vyjímek ohledně vrtulí a motorů bude víc, přece jenom verzí Trenérů je přehršel.
Pro Michala: díky za vysvětlení, jenom bych se ještě zeptal jestli byl mezi těmi letadly skutečně tak velký rozdíl v prázdné váze a těžišti, a proč. Možná rozdílné motory?
Z kterého sedadla se létala ta jednomístná verze se radši už nebudu ptát ;-)
Parádne mašiny, pekné livery..jasné, že za 10 *
Z-126 zepredu, 226 zezadu, 326M zepredu, 326MF zezadu, 526 zezadu, 726 teoreticky z obou mist, prakticky zepredu. kvuli tezisti. Jo a Z-126 se v minulosti pro akrobacii udajne litala zezadu.
PeterV: je to podle verze; podle toho jak vychazi teziste. Nekde to tu popisoval p.Orlita.
Tímto jsem byl už mnohokrát mystifikovaný - proč v některých Zlínech solo pilot sedí v předním sedadle, a v jiných vzadu?
Gurjewitsch: ve Slaném - LKSN
kde majú "domov" tieto mašinky? dik
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
No Maďaři dokonce vymysleli verzi Z-326MS, což znamená že navěsili na stejný drak motor M-137A a vrtuli V-503A, stejně jako u Z-326MF a Z-526M, resp F, a lítají to... zepředu
Kdo nevěří, ať tam beží
www.youtube.com/watch?v=ocPPRjzGSB4