Plane type: | A380-841 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Lufthansa (DLH/LH) |
Registration: | D-AIMF |
Author: | rozprach |
Date taken: | 10/2011 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 2448× |
Fero: 1. Snimac teploty T12 - informace o teplote vzduchu vstupujiciho do motoru se posila do EEC - Electronic Engine Control.
2. Ten povrch je na dotek hladky, ale zaroven je perforovany, jsou v nem male dirky, zadna hruba sitovina. Slouzi to ke snizeni hluku, jako akusticke panely. Trik spociva v tom, ze od hladkeho povrchu se zvukove vlny odrazi a siri se dal do prostoru, ale tady se cast zachyti a a uz nemuze pokracovat.
2x ? : 1. Na čo slúži to čidlo ? 2. Obvykle vstupy motorov sú hladké a tu je sieťovina. Dôvod ? Ďakujem.
Maji svicky (vetsinou 2) pro zapaleni smesi pri spousteni motoru. Potom se zapalovani odpoji a smes uz ve spalovaci komore vesele hori sama. Zapalovani je mozne manualne, nebo automaticky (podle typu motoru) kdykoliv zapnout jako prevenci proti zhasnuti plamene.
chci se zeptat,nejsem odborník ,ale mají proudové motory zapalovací svíčku nebo se směs vznítí?
Pěkný. Chtěl bych se zeptat, jestli A380 s motory EA GP7270 jsou stejně tichý, jako tyhle RR?
Roman, ale nie pri spustenom motore :D
Taky bych se chtěl dostat tak blízko.
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
JS : Ďakujem.