Plane type: | MIL10 |
Airport: | Monino museum |
Airline: | Soviet Air Force |
Registration: | 14 |
Author: | mon. |
Date taken: | 08/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3588× |
No jo, ale ta dvanáctka bylo takové šlápnutí vedle...
V tom výčtu jsi zapoměl na dva snad nejdůležitější typy: Mi-1 a Mi-4. Oba patřily ke špičce té doby ve svých kategoriích, ba nebojím se říct, že udávaly směr.
mezek: Ale nutno pripomenout a smeknout pred giganetm Mi-12, s dvojnasobnou vzletovou hmotnosti nez Mi-26... skoda ze uz nikdy nevzletne :-( to by byl zazitek videt letet... www.youtube.com/watch?v=kKsWTdjnXiw
Vubec Michail Leontevic Mil si zaslouzi uznani, zanechat za sebou typy Mi-2, Mi-8/17, Mi-24 apod., to musela byt hlava...
Ona Mi-10-ka je největší vrtulník. Mi-26 je nejtěžším vrtulníkem (vzletová hmotnost).
No pozór... Mi-10ka má dokonce větší průměr rotoru nežli Mi-26ka, tuším,že 35m vs. 32m, takže v tomto dokonce tu šestadvacítku předčil. Za ksč byl dokonce jako model-kit v 1/72, měl jsem ho postavenej a tam dole pod kabinou vždycky bývala kabinka pro jeřáb. technika, co je toto, konkrétně u tohohle nevím tedy, ale každopádně tenhle stroj byl podle mne konstruován od počátku jako jeřábový vrtulník
To: ondra.h Já si myslím,že to je vstup, kam se pomocí žebříku dostávalo do kabiny.
co je to ten průduch pod kabinou?
Hezký :-)
,,letajuščij kran" - pamatuju si když jsem byl malý v šedesátých letech, jak to prezentovali ve Vědě a technice mládeži...to byl tehdy docela zajímavý časopis - létající jeřáb - a oslavný článek jak to zas sovětští soudruzi inženěři a rabotnici technicky natřeli těm imperialistům v Americe :-))
MI-12,taky obr
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Mám pohlednici, kde jsou tyhle dva giganti vedle sebe ve vzduchu :-)