Photo Detail

ATR72-202


Author: Tomáš Kverka
Date taken: 2011-08-04
Number of ratings: 0×
Number of views: 4003×

Description:

04.08. Ex CSA OK-XFB leaving Prague on delivery flight to new owner...

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



A72 - unsigned guest (...75.93...)
2011-08-09 10:14

Let 54 minut block off-on, head wind component 60 uzlov, spotreba 600 kg paliva, 29.8.2007

A72 - unsigned guest (...135.179...)
2011-08-07 12:37

Nasiel som stare OFP, kde sma na block-block lete 57 minut, mali spotrebuje 490kg paliva. Na typovke nas ucili, ze prva hodina sa rata 700 kg paliva,dalsia letova hodina pre let v hladine 600 kg paliva a klesanie 400 kg paliva. Pri klesani existovalo niekolko fint : stacilo vytiahnut PL z notchov a stiahnut torque pod 60 percent a stale drzat pod touto hodnotou. Masina sa stale v klesani rozbiehala, ale spotreba sa pohybovala okolo 300 - 350 kg paliva. ATR72 je prijemne lietadlo na pilotaz, len nesmu byt ICING CONDITIONS.

Dan (...143.169...)
2011-08-05 15:37

M_V: EuroLOT a LOT se potykaji s tragickym nedostatkem letadlem v teto kategorii, "velmi" casto musi kvuli tomu rusit linky, opravdu je dost potrebuji... a samo je jim tento typ blizky, jelikoz stejna letadla uz maji. Puvodni cena byla pro CSA slusna na pomery soucasneho trhu, snad zustala. A spis bych byl taky pro prodej, dokud jeste prodat sly, i kdyz je to treba "srdecne" velmi smutne...
milhaus: No jo, jenze (obrazne receno) s ATRem je letenka pro cestujici stejne draha, jako s A319...

milhaus (...103.7...)
2011-08-05 13:35

Ta spotřeba je spíš k 650kg/h, každopádně furt nejnižší na tak velký letadlo. Kdyby se tam natankovalo 5000kg tak už moc velkej payload nepobere. Většinu cestujících zajímá hlavně cena letenky a na typ co s ním mají letět se ani nezeptají.

lala - unsigned guest (...142.234...)
2011-08-05 11:22

moc se mi nezdá ta spotřeba 550 kg při hodinovém letu... přeci jen pří kapacitě nádrží 5000kg paliva a doletu 1400 km je to trochu nepoměr. Navíc u takhle starých letadel jdou hrozně rychle nahoru náklady na údržbu a málokdy se stane že letadlo je plné... smysl by mělo koupit nové a nervát prachy do tohohle

M_V - unsigned guest (...231.127...)
2011-08-05 10:30

Dan: Draho prodat? To se jim fakt povedlo dostat za ATR slušnou cenu? Spíš mě zaráží, že LOT (když je nutně "draze koupil") má pro ATR využití, kdežto ČSA (plus mínus podobná aerolinka podnikající ve stejném prostoru) tohle využití nemá. Je fakt, že v Polsku vzhledem k rozloze, množství obyvatel a stavu pozemních komunikací existuje trh i ve vnitrostátní dopravě. To u nás není. Poté, co se konkurenti na železnici porvou o spojení Praha-Ostrava, nemají vnitrostátní lety v ČR už žádnou šanci.

Ale i tak mi připadá, že ČSA jen rozprodávají výrobní prostředky aby měly na nejakutnější výdaje. Zatím nevidím žádnou perspektivu rozvoje (nebo aspoň zastavení pádu).

A72 - unsigned guest (...26.165...)
2011-08-05 07:17

Nepracoval som na ekonomickom oddeleni CSA, ale myslim si, ze ekonomicke naklady na jednu sedacku pri hodinovom lete mozu byt niekde okolo 1250 Kč.

A72 - unsigned guest (...26.165...)
2011-08-05 07:15

Je pravda ze na hodinovom lete mala spotrebu tak cca 550 kg, co je na 70 miestne lietadlo slusne. Bohuzial dnesni cestujuci su uz niekde inde.Je pravda ze v porovnani s lietadlami typu -500 je v 202 dost silny hluk a vibracie. Rad sedadiel 5-6 je uplne zufaly ( pri vrtuli ). Ano, typ 72 ma dobru ekonomiku, ale pokial si cestujuci moze vybrat nechce s nim letiet.

Jeník - unsigned guest (...247.181...)
2011-08-04 22:59

davídek:Takovým Pračůrákum hrubosrstým jako jseš ty, by měli nejdřív vypnout elektriku,pak je (jako poslední marný pokus) praštit do palice jestli se jim rozsvítí, no a nakonec poprosit Pánaboha aby z něj toho vola, jak původně zamýšlel, udělal.

M.C. - unsigned guest (...113.9...)
2011-08-04 22:42

davídek
Někdo je možná socka,ale ty neumíš mluvit ani psát..... :-/

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details