Photo Detail

B737-86N


Author: Metaxa
Date taken: 05/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 2904×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



JJS - unsigned guest (...179.178...)
2011-05-29 14:15

Metaxa: Díky, no v tom případě ale stále přetrvává moje otázka reversů pod 80 uzlů :-). Předpokládám, že omezení pod tuto hodnotu se týká pouze reversů v "aktivním režimu" (omlouvám se za ten neprofesionální termín) zkrátka kryty otevřeny, ale motory jedou na "volnoběh" :-D (myslím že otevřené takovýto postup jsem někde viděl u tu-154 na pojížděčce).

Metaxa (...208.143...)
2011-05-28 19:19

JJS: on je opravdu na TWY F

JJS - unsigned guest (...179.178...)
2011-05-27 16:46

jarda: Jo to jsem věděl, akorát teď nad tou fotkou dumám, že jsem ji asi špatně pochopil. Mě se zdálo, že TVR je vyfocený na taxiway (konkrétně na Fku před vjezdem na apron) a jak to tak teda vypadá on je stále na dráze že? V tom případě jestli je to při přistání to je jasné a omlouvám se :-D.

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-05-26 21:53

tak to je skoda :)

jarda - unsigned guest (...238.213...)
2011-05-26 20:52

Reversy otočí tah fanu o cca. 130 stupňů. Při použití tzv.autobrakes jejich použití nezkracuje brzdnou dráhu, ale snižuje opotřebení brzd. Používají se do cca. 80 uzlů, potom se vypínají (největší účinnost mají ve velké rychlosti - po dosednutí).

pepa - unsigned guest (...102.114...)
2011-05-26 20:28

Španěl jde do Katowic, v OSR má bázi švéd :-)

JJS - unsigned guest (...179.178...)
2011-05-26 15:51

Můžu se zeptat na ty reversy? Předpokládám že jsou jen "otevřené" ty kryty, ale i tak jsem to moc často neviděl. Je to snad kvůli dobržďování? Díky za info

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-05-26 15:01

pekna fotka snad 2.6.2011 v 0:05 poletis do Hurghady ty nebo EC-LKO :)

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details