Plane type: | Z43 |
Airport: | Bubovice (LKBU) |
Airline: | Aeroclub |
Registration: | OK-COA |
Author: | WOM |
Date taken: | 07/1973 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3192× |
Albert Orlita: Přesně tak, v roce 1970 přilétla do Bubákovic také OK-XKN. Už měla prodlouženou směrovku na hřbetě. Č/b fotka zde nebyla přijata. Uveřejnil jsem jí ve fototogalerii (klub. letadel) na stránkách Aviation Fan Clubu.
Mimochodem, je to první sériová Z-43, výrobní číslo 001 (nezaměňovat s prvním prototypem Z-43 OK-XKN (v.č.P 001 - P jako prototyp)
Ondřej: Dostat se za knipl je obtížné v každé době. Možná, že tenkrát to bylo trochu lepší, prachy neměl "nikdo" a tak se to řešilo brigádnickými pracemi a stát tak trochu vypočítavě trochu peněz přihazoval. Práce nikdy neuteče, tak dnes je to asi podobný, ale kdo má přašule může si dovolit neskonale víc. Je jiná doba, ale létání je stále krásný...
Letání se stává bohužel pro obyčejné lidi stále více nedostupnějším. To člověk nezmění . Mrzí však přístup některých lidí co se jim daří finančně, jak rychle zapomínají na Své aeroklubové začátky. Možná chybí něco jako MLL, podpora státu . To se raději mrhají miliony na protidrogové kampaně než aby se třeba koupilo pro aerokluby nové vybavení. Jako poplatník raději budu vidět peníze v letadlech pro aeroklub nebo třeba ve sportovních oddílech než v podpoře feťáků.
..pěkná fotka "čerstvého" přírůstku. COA je nabídnutá, tuším, k odprodeji.
Hezký foto z dobminulých.
jak jsem četl u fota Z142,že jim končí v příštím roce provozuschopnost (čí jak se tomu odborně říká),co tu po bývalém svazarmu zůstane... Buďmé rádi,že ještě mohou lítát andule,par meťáku,moravy ...
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Osobne si myslim, ze dnes je letani mnohem dostunejsi nez kdykoliv predtim. Za komunistu bylo sice letani za brigady, tedy i pro lidovou masu. Rodinne a zajmove klany, kamaradi, nejruznejsi protekce... Prilezitost dostali jen nekteri, navic provereny, respektive neprovereny, ale bez skraloupu. To vse na plachtarinu. Dostat se tehdy na motorove, bylo neco hodne extra pro vyvolene. Dnes je tolik letadel a podminky mnohem priznivejsi. Kdo chce letat, tak muze. Samozrejme je rozdil letat na doma vyrobenem UL Minimaxu ci Tulakovi, nebo s nejnovejsim tovarne vyrobenem Cirrusu SR22... Take je rozdil letat pro radost a komercne vcetne vycviku ATPL.