Plane type: | A320-211 |
Airport: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Airline: | SmartLynx Airlines (ART/6Y) |
Registration: | YL-LCC |
Author: | Ivan Čáni |
Date taken: | 01/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3191× |
03.01.
fotka Tatry z Tater me potesila, pekne, pekne!! :-)
Vzhladom na pocet pohybov a cenu poliva v LZTT niesom si isty, ci ta cisterna urobi 100 plneni rocne:):).
2 shpalek : nemusim to pisat 3 krat, ze?
Uvědomte si, kolik toho najezdí. tak 200 metrů na jedno plnění, a i kdyby to bylo 100 plnění denně, tak je to 20 km denně, to je 7300 km ročně po perfektních silnicích, to může jezdit klidně sto let.
Rekl bych, to asi joooo, zalezi, zda bude k dispozici nejaky kus na ND. Jinak jestli me zrak neklame, tak ganz stejny samochod pouzivaji v Pardubkach, viz. dnesni foto:
www.planes.cz/cs/photo/1103244/gulfstream-450-oe-ich-private-pardubice-ped-lkpd/
Fezoj: no, to asi nééééé, ale.... :)
KaumbetPajlot & tvs brno: A viete čo je haluz? Že tá cisterna bude spolahlivo plniť svoju úlohu aj dávno potom,čo ten Playsatation skončí na pohrebisku lietadiel :D :D :D
z první světové....
Aááá moderní plnič letadel :oD
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Fezoj: Opět přeceňuješ techniku kterou, do které jsi zahleděný ;o)
shpalek: Ono nejde ani o to kolik najezdí, ale o motohodiny ;o) Takové péra budou ze zátěže praskat na asfaltu stejně jako v terénu ;o)
PetrM: Jasně, tam mají podobnou ;o) A platí to samé! Je to už veterán :o) No ale to nic nemění na tom, že pokud jde o bývalou vojenskou uloženku, že může být jako nová ;o)
Pánové mimochodem, kolik takový podobných "PHMek" stejného typu, akorát na benzín, nebo naftu potkáváme na cestách? :o)
Eště musím říct že jsem Tatrovák, takže proti tatře nic nemám, spíše naopak...