Plane type: | L39ZO |
Airport: | Peyresourde Balestas (LFIP) |
Airline: | Luftwaffe (GAF) |
Registration: | 28+08 |
Author: | Vladimír Knotek |
Date taken: | 02/1997 |
Number of ratings: | 3× |
Number of views: | 4144× |
Shooting James Bond spy film "Tomorrow never dies"...
To Martin: Letiště Peyresourde je malé horské letiště slouží především pro provoz vrtulníků a malých sportovních letounů a nachází se ve svahu pod horským střediskem Peyresourde.Asfaltová dráha o rozměrech 340 m x 20 m je ve směru 100° na přistání (proti kopci) a 280° pro start (z kopce). Práh dráhy je v nadmořské výšce 1534 m, konec dráhy pak ve výšce 1581 m, takže výškový rozdíl na délce 340 m je 47 m!!! Ono to takhle snad ani nevypadá , ale je to opravdu velmi prudké. Dolů se pojíždělo se spuštěným motorem a doslova na brzdách nahoru pak na 100% výkonu. Ty pytle jsou tam opravdu taková pojistka když v kabině neseděl pilot. Pojíždělo se samozřejmě bez nich.
Několik scén z tohoto filmu se také natáčelo ve stylovém a věhlasném hotelu ATLANTIC Kempinski v Hamburgu, který je otevřen již od roku 1909.... jife.rajce.idnes.cz/Hamburg%2C_Boltenhagen%2C_Schwerin%2C_Potsdam/#DSC06972.JPG
tehdy vypadal takto: jife.rajce.idnes.cz/Hamburg%2C_Boltenhagen%2C_Schwerin%2C_Potsdam/#DSC06958_Hotel_Atlantic_Kempinski_1909.JPG
Protřepat a nemíchat.:))
..fajna...pecka!
Pěkná fotka a rovina :) To musí mít na čumáku zátěž, aby se nepřevrátil?
6 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To V.K: děkuji za upřesnění. Někde jsem četl jak se to natáčelo za přispění našich letadel a výkonů našich pilotů. To musel být zážitek.