Plane type: | TU134A-3 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registration: | CCCP-65697 |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 1992 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2808× |
já nikde nepsal, že se již provozovaná letadla modifikovala, je tam napsáno, že vycházela přímo z výroby :-)
ano,také díky za info....
..děkujem Petře za vyčerpávající informace, jinak dík za foto, zrovna před tejdnem sem dodělal 134ku od AZ modelu v 1:144 v ČSA, OKjet barvách, pořád se na ní nemužu vynadívat, 134ka je prostě elegantní Dáma...
pekne, pekne
Ještě detail, u prosklené verze byl radar vždy v podbradku, u vezre s plastovým čumákem byl samozřejmě jako ted u všech dopravních letadel.
pardon, já vůl to odentroval, používaly jen označení A, třebaže avioniku měly modernizovanou taktéž.......původní prosklené i radarové Tu-134 měly vždy označení A , které se vyznačovalo hlavně prodloužením trupu a reverzy od Tu-134.
I když údajně létal i jeden Tu-134A bez reverzu , v této zemi a tenkrát, vsjo vazmožno.
Falcon:Kdepak,tato modifikace se nikdy z důvodu dost obrího zásahu do přetlakové části trupu nikdy nedělala.......Tučko se bud vyrobilo s prosklenou přídí, nebo bez ní.......modifikace z A na B a různá čísla znamenala modernizace interiéru..někdy i zvýšení kapacity,modernizaci avioniky a tímpádem zrušení místa navigátora a letoun létal ve dvoučlenné posádce.Radar byl vždy v podbradku.
Byly i verze a1 a podobně, ale např ČSA
robo:www.volny.cz/czechairliners/tupolev_134.html
Co to tak čtu,šlo hlavně o zástavbu radaru místo té prosklené navigátorské kukaně. A-3/B-3
to robo: Jo, google.
15 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
diky za vycerpavajici info.