Photo Detail

DHC8Q-402


Author: Tomas Sykora
Date taken: 02/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 2280×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



PeterV - unsigned guest (...95.56...)
2011-03-08 12:49

P.P.: V podstatě souhlasím, až na to že by se mělo používat buď jedno nebo druhé, t.j buď to oficiální označení (DHC-8-400) a nebo marketingové označení (Q400), ale ne ten nexistující kočkopes DHC8Q-400. Zrovna tak jako se používá buď oficiální označení "Fokker F-27 Mk.050" versus marketingové označení "Fokker F50". Jinak by jsme mohli používat i například L-Turbolet-410.
EIN: děkuji, to je přesně to co jsem chtěl říct - L-410Fň7 ani L410x67 neexistují, zrovna tak jako neexistuje DHC8Q-400.

Petr Popelář (...84.36...)
2011-03-08 08:38

Dám malý příklad, ví někdo co je auto , které má v TCDS uvedeno Škoda 781 nebo řady 780?
Opravdu mám rád lidi, co si najdou nějakou volovinu na internetu a dělají chytrolíny,my používáme obchodní označení, které je rozšířenější a známější, nežli označení typové.
Pochopitelně se snažíme použít co nejvíce známé označení a na výstřelky typu Boeing DC-3A (po fůzi továren) asi nepřistoupíme.
Přesnější by bylo DHC8-402 Q400 , ale zase na druhou stranu je to dost krkolomné, tak podle mého názoru ,značíme dostatečně.....a to , že se najde expert na Zlíny,kde když aeroklub v pátek přerazí vrtuli a namontuje novou, tak se v sobotu změní verze......tak to snad neřešit...

EIN - unsigned guest (...59.147...)
2011-03-08 07:46

PeterV: Zadne oznaceni L-410Fň7 nebo L410x67 neexistuje, to si asi pletete dojmy s pojmy ...

PeterV - unsigned guest (...95.56...)
2011-03-07 23:12

Asi máš pravdu, Vortexi, písmenko sem, písmenko tam - jaký rozdíl. Jen tak pro zajímavost, zkus tady uveřejnit fotku L-410 a v popisu uveď že se jedná o letadlo L-410Fň7, nebo L-410x67, a uvidíš jestli to udělá nějaký rozdíl, a zdali si toho vůbec někdo všimne.

vortex - unsigned guest (...102.168...)
2011-03-07 19:18

to PeterV: Mas uplnu pravdu...presne oznacenie uvedene v TCDS je DHC-8-400/1/2 Series. Ale to Q navyse je tak mala nepresnost ze na planes sa to snad ani neoplati riesit.

Tomas Sykora (...95.82...)
2011-03-07 17:52

Diky za kritiku. Na svoji obhajobu musim rici, ze tam jsou vsude vysoke ploty, pres ktere nelze fotit a tady v tom miste byla zrovna dira :) Takze ten "Car" by byl prekryty vzdy, bohuzel. Obtizne se tam foti, neni to jako ve St. Moritz :) Ale diky za info.

Jaro Slav (...145.208...)
2011-03-07 17:43

CRJ přezdíváme Car. Tohle je, zdá se, Car Sedmý - CRJ700. Je škoda, že splývá s pravou polovinou křídla toho Dashe. To pozadí je potenciál pro krásný fotky.

PeterV - unsigned guest (...95.56...)
2011-03-07 16:29

To JaM: Asi mě to dneska pomalu myslí - můžeš mě prosím vysvětlit, pokud možno česky, co jsi myslel tím "Carem"?
Jinak jsem už redakci několikrát vysvětlil že žádné "DHC8Q" letadla neexistují, jak je možné si ověřit z jeho TCDS. Označení "Q" (=Quiet/tichý) je čistě reklamní hantýrka která se začala používat v marketingových brožurách aby se zdůraznily výhody nového NVS (Noise and Vibration Suppression) systému na snížení hluku v kabině (který stejně moc dobře nepracuje).

Jaro Slav (...0.231...)
2011-03-07 14:24

Škoda že ten "Car" splývá s křídlem Dashe, mohla to být skvělá fotka.

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details