Plane type: | DHC8Q-402 |
Airport: | Aspen (ASE/KASE) |
Airline: | Lynx Aviation (SSX/L3) |
Registration: | N509LX |
Author: | Tomas Sykora |
Date taken: | 02/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2343× |
Dám malý příklad, ví někdo co je auto , které má v TCDS uvedeno Škoda 781 nebo řady 780?
Opravdu mám rád lidi, co si najdou nějakou volovinu na internetu a dělají chytrolíny,my používáme obchodní označení, které je rozšířenější a známější, nežli označení typové.
Pochopitelně se snažíme použít co nejvíce známé označení a na výstřelky typu Boeing DC-3A (po fůzi továren) asi nepřistoupíme.
Přesnější by bylo DHC8-402 Q400 , ale zase na druhou stranu je to dost krkolomné, tak podle mého názoru ,značíme dostatečně.....a to , že se najde expert na Zlíny,kde když aeroklub v pátek přerazí vrtuli a namontuje novou, tak se v sobotu změní verze......tak to snad neřešit...
PeterV: Zadne oznaceni L-410Fň7 nebo L410x67 neexistuje, to si asi pletete dojmy s pojmy ...
Asi máš pravdu, Vortexi, písmenko sem, písmenko tam - jaký rozdíl. Jen tak pro zajímavost, zkus tady uveřejnit fotku L-410 a v popisu uveď že se jedná o letadlo L-410Fň7, nebo L-410x67, a uvidíš jestli to udělá nějaký rozdíl, a zdali si toho vůbec někdo všimne.
to PeterV: Mas uplnu pravdu...presne oznacenie uvedene v TCDS je DHC-8-400/1/2 Series. Ale to Q navyse je tak mala nepresnost ze na planes sa to snad ani neoplati riesit.
Diky za kritiku. Na svoji obhajobu musim rici, ze tam jsou vsude vysoke ploty, pres ktere nelze fotit a tady v tom miste byla zrovna dira :) Takze ten "Car" by byl prekryty vzdy, bohuzel. Obtizne se tam foti, neni to jako ve St. Moritz :) Ale diky za info.
CRJ přezdíváme Car. Tohle je, zdá se, Car Sedmý - CRJ700. Je škoda, že splývá s pravou polovinou křídla toho Dashe. To pozadí je potenciál pro krásný fotky.
To JaM: Asi mě to dneska pomalu myslí - můžeš mě prosím vysvětlit, pokud možno česky, co jsi myslel tím "Carem"?
Jinak jsem už redakci několikrát vysvětlil že žádné "DHC8Q" letadla neexistují, jak je možné si ověřit z jeho TCDS. Označení "Q" (=Quiet/tichý) je čistě reklamní hantýrka která se začala používat v marketingových brožurách aby se zdůraznily výhody nového NVS (Noise and Vibration Suppression) systému na snížení hluku v kabině (který stejně moc dobře nepracuje).
Škoda že ten "Car" splývá s křídlem Dashe, mohla to být skvělá fotka.
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
P.P.: V podstatě souhlasím, až na to že by se mělo používat buď jedno nebo druhé, t.j buď to oficiální označení (DHC-8-400) a nebo marketingové označení (Q400), ale ne ten nexistující kočkopes DHC8Q-400. Zrovna tak jako se používá buď oficiální označení "Fokker F-27 Mk.050" versus marketingové označení "Fokker F50". Jinak by jsme mohli používat i například L-Turbolet-410.
EIN: děkuji, to je přesně to co jsem chtěl říct - L-410Fň7 ani L410x67 neexistují, zrovna tak jako neexistuje DHC8Q-400.