Plane type: | B737-4Z6 |
Airport: | Karlovy Vary (KLV/LKKV) |
Airline: | Royal Thai Air Force |
Registration: | HS-CMV |
Author: | Matěj Lelek |
Date taken: | 2011-02-26 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4857× |
26.02. Touch and go
Pro vysvětlení, toto píše Boeing ve Flight Crew Operations Manuálu: WARNING: After the reverse thrust levers are moved, a full stop
landing must be made. If an engine stays in reverse, safe
flight is not possible.
Tak tohoto "princa" v Thajsku moc radi nemaju. Hovoria mu mafian :-)
Z Evropy létáme teď k nim a princ má horka ost tak tráví evropskou zimu v Mnichově? Jinak moc pěkné foto.
Kubíček/Eagle : Nevyvracim vám to,ale několikrát jsem byl svědkem vysunutí reverzů při dosednutí a následný T/O power .. Je to fakt super pocit,až máte dojem že vám ta dráha nemůže stačit:)
Pat: T&G proudových letadel jsem viděl na vlastní oči stovky a ani jednou revers, když je revers, tak to, jak píše Eagle, automaticky znamená full stop. Samozřejmě hypoteticky to v LKVO někdo udělat mohl, ale pak se považuj za šťastlivce který viděl to co jiní v životě neuvidí.
Pat:co je na reverzování těžkého(EMB jsem nelétal, ale 737 a 320 ano)? Při base trainingu platí, že když dáš reverz, což někdy cvičení piloti omylem udělají, tak děláš full stop, i když to mělo být T&Go.
Eagle : Reverzování patří k přistání a pilot by si ho měl vyzkoušet,jelikož to neni až zas tak jednoduchá operace.. (při výcviku) Sám jsem to zažil v LKVO s Embraerem 135..
krásná fotka ve full resolution ;)
OMlouvám se: autor posledního vzkazu není bugr, jen jsem omylem napsal odkaz na jeho nick někam jinam :-)
28 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
hodne off topic ale princ ma v Mnichove kunkubinu :)))