Photo Detail

MIG27


Plane type: MIG27
Airport: Off airport
Airline: Russian Air Force (RFF)
Registration: 51
Author: Pavel Vanka
Date taken: 08/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 4778×

Description:

Fall out Moscow - Khodynka museum...




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Pavel Vanka (...102.114...)
2011-02-10 22:54

Martine, supr shrnutí. Díky

Janickooooo - unsigned guest (...41.94...)
2011-02-09 20:12

...nikdy som tejto mašinke neprišiel na chuť... :/

Martin - unsigned guest (...240.164...)
2011-02-09 17:24

Zjednodušeně řečeno Mig-27 vznikl dalším vývojem Mig-23BN a oproti béence má vyýrazně lepší bojové schopnosti díky kvalitnější avionice.Kromě bývalého SSSR používala Migy-27 jen Indie,kde létají dodnes.Oproti tomu Mig-23BN samotní Rusové moc nepoužívali,jednalo se spíše o letoun určený na export.

Radar - unsigned guest (...236.193...)
2011-02-09 15:43

Díky Pavle. Jinak to byl monumentální pohled, kdy se téměř 40 mašin doslova vysypalo z nebe a po dvou i po čtyřech dosedaly na mošnovskou VPD. A jejich styl létání? Pastva pro oči leteckého fanouška.

Pavel Vanka (...112.123...)
2011-02-09 13:20

Ne, opakuji, že MiG-27 neni exportni verze MiG-23BN.
Nebudu tu opisovat encyklopedie, přečtěte si například zde:
www.palba.cz/viewtopic.php?t=1503

Sověti měli v NDR opravdu MiG-27
www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-27.../1493867/L/

Radar - unsigned guest (...236.193...)
2011-02-09 12:32

MiG-27 je tedy de facto exportní verze 23BN pro podporu pozemních vojsk, jestli jsem to dobře pochopil. (Bez radaru, ale vpředu s laserem). Ad používání SSSR. Na jaře v roce 1988 jsem se účastnil cvičení v Mošnově, kdy tam přistál sovětský pluk dislokovaný v NDR.Za dlouhých večerů u piva v hospodě Na Desítce a na ubytovně u vodky a čistého lihu mi všichni piloti tvrdili, že to co mají, jsou MiG-27.

Pavel Vanka (...112.123...)
2011-02-09 10:39

Jen jedno upřesnění: MiG-27 byl samostatným typem, určeným pro protizemní akce, i když vycházejícím z MiG-23. Podrobnosti lze najít v každé encykolopedii. MiG-23BN v SSSR až na pár kousků nelétal, byl určen pro export.
V Indii MiG-27 létá dodnes.

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2011-02-09 10:22

Ještě nějaké zajímavosti:
- brzdící štíty (je vidět otevřený pravý spodní - jsou celkem 4) jsou ovládány hydraulicky a jako médium je použito palivo (letecký petrolej)
- nohy hlavního podvozku sloužily jako tlakové nádoby stlačeného vzduchu (pro brzdy a zvedání kabiny)
- v hřídelích disků hlavních kol byly elektromotory, ty se spouštěly automaticky s vysunutím podbozku a sloužily k nucenému chlazení disků

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2011-02-09 10:13

Je to jak píše Pavel Vanka a ještě dodám další podstatný rozdíl - Mig-23BN má regulaci průřezu vstupních otvorů, Mig-27 má pevné (neregulované) vstupy.
Mimochodem - nad pravým křídelním podvěsem je na náběžce takový špičatý výběžek. Je to anténa řízení raket CH-xx (číslo už nevím, byly to rakety vzduch - země).Raketu řídil pilot vizuálně až na cíl pomocí malého joysticku na kniplu.
Mig-27 byla ořezaná (avionika) exportní verze Mig-23 - tuším pro Indii.

Pavel Vanka (...112.123...)
2011-02-09 09:59

No právě podle vstupů to je MiG-27 :) 23B/BN má oddělovač mezní vrstvy větší, jako klasická 23.
MiG-23B zde: photo.strizhi.info/d/218164-3/ch140.JPG
(pridat dopredu h t t p :// , bez www)

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details