Plane type: | B727-17(RE) |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Private |
Registration: | VP-BPZ |
Author: | Petr Volek |
Date taken: | 12/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3906× |
Detail of B727 tail.
M_V: Díky za info,člověk se holt furt učí
Pánové, nakonec se mi podařilo vygooglit docela zajímavou prezentaci:
www.airspeed.us.com/library/Super27/Super27Presentation.pdf
Je to patrně nejdůkladnější přestavba B727. Ty dva nové motory jsou opravdu o hodně větší a Super27 tak s přehledem (-5 dB) splňuje Chapter 3, takže může bez problému přiletět i do Prahy. Zlepšení doletu, spotřeby i hlučnosti je obdivuhodné. A kromě VIP udělali minimálně 15 nákladních a 22 osobních (ty patrně bez wingletů).
PV. ty taky nebyly Super, myslím, že tahle se vyskytuje jenom na mašinách předělanejch na bizjety, v normálním provozu to asi není moc praktický.
Aha tak to by byla pro mě novinka - měl jsem kdysi tu čest s OK-TGX a OK-UGZ,obě ty mašiny měly všechny motory stejný a dokonce měly reverz i na prostředním motoru. Vstup prostředního motoru byl ale i na nich menší a oválný - podle toho se zepředu dá rozeznat -100 od -200
PV: Nejsou, prostřední je myslím JT8-7A. Stačí se podívat na vstupy, prostřední je mnohem menší, a navíc JT8-217 by se do trupu opravdu nevešel!!
Motory jsou samozřejmě všechny stejného typu.Velikost otvoru výstupní trysky je daná konstrukcí reversů
Nevíte někdo, jak je to s těmi novými motory z MD-80? JT8D-217 s větším obdokovým poměrem jsou tady jen vnější motory a prostřední je původní JT8D-7 s novým mixérem, nebo i prostřední je nový? Prostřední tryska bez obraceče se mi totiž zdá menšího průměru než ty dvě krajní.
To je stare! Kdo chce,najde si to na googelu
pěkná fotka a zajímavé info k tomu! ... aspoň vím, o jakem D. Cooperovi si to povídali ze začátku v Prison Breaku ... :))
13 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
hehe, "Cooper vane" . dík za tip na zajímavé čtení en.wikipedia.org/wiki/D._B._Cooper
en.wikipedia.org/wiki/Cooper_vane