Plane type: | Raytheon 390 Premier 1A |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Private |
Registration: | D-IAYL |
Author: | Václav Kudela |
Date taken: | 11/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3094× |
Windrose Air. Crashed 19.12.2010 about 15:00 1 kilometre from Samedan airport on route from Zagreb. Burst into flame, both pilots died.
robo
To je sice hezký,ale tvoje informace toho asi moc lidem neřekne.
Když nechceš řešit pí*oviny,nekopíruj odněkud něco,dej si s tím alespoň práci,přelož to do něčeho srozumitelnějšího a zkus nám objasnit,proč k nehodě došlo.
Ne každý kdo sem zavítá je pilot nebo se v těchto věcech vyzná.
Dík
Ano resi se tady picoviny. Spis bych se zamyslel nad timhle : METAR LSZS 191340Z 20008KT 170V230 3000 -SN BR FEW025 BKN040 M06/M10 Q1002 NOSIG. Je to pocasi v case nehody. Kdo zna postupy do Samedanu, pochopi ze to asi jinak dopadnout nemohlo...
radši napíšu R.I.P než tady řešit takový píčoviny
data
No,jak vidíte o trochu níže,tak dost lidí ani pořádně neví,co to znamená a jak se to píše-Requiescat in pace.
Mě jen vadí,že se tady z toho stala dost profláknutá zkratka.To je tak těžké vyjádřit několika slovy účast s touto tragédií a místo toho napsat jen R.I.P.?
Vaše poslední věta mě opravdu rozesmála.VY něco nechápete ale omezený člověk jsem JÁ..... :-D
@ M.C.: Nejsem nějak extra morálně uvažující člověk a nebo věřící, ale je opravdu nutné tu pod fotografií letadla, na jehož palubě zemřeli lidé, kritizovat někoho, kdo napsal R.I.P? To vás tento anglicismus opravdu pohoršuje? Tu vaši poznámku nechápu - asi jste velmi omezený člověk...
Rest In Peace - Odpociej V Pokoji ... To same muzu napsat i za sebe R.I.P.
Tak diky vrano. ja poznam len : UHUL
Já ti prozradím ještě jednu zkratku - UTFG! :-))
a ked velmi pekne poprosim, prezradi mi niekto vyznam tej skratky R.I.P. ?? asi som velky nedovzdelanec, co??
16 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
no, bohuzel metar se neda vymyslet, ten byl vydany a jde jenom zkopirovat... Pokusim se obsvetlit. Samedan je VFR letiste kde se IFR plan rusi v hladine 130 a pak se pokracuje vizualne, coz podle pocasi ktere tam bylo, nebyl zrovna nejlepsi napad (slabe snezeni, kourmo, 5-7/8 oblacnosti v 4000 feetech. Koneckoncu, mrknete na www.engadin-airport.ch/ a udelejte si obrazek sami. Adresu jsem taky zkopiroval. :)).