Photo Detail

B737-55S


Author: milhaus
Date taken: 2010-11-14
Number of ratings: 1×
Number of views: 3662×

Description:

14.11. Last departure in CSA c/s. This aircraft is going to Manchester for repaint to all white c/s prior return to lessor.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Lukasek - unsigned guest (...201.53...)
2010-11-16 20:46

Nevim co je na tom pravdy, ale na jednom sezení s vedením se hovořilo o tom, že bulíci nebudou splňovat nové evropské hlukové limity a mluvilo se o roku 2012, jen nevim, jestli od 1.1. nebo do 31.12. toho roku, což znamená, že Bulíci mají maximálně 1-2 roky. Takže i Holidays budou muset opravdu rychle najít náhradu, pořád se mluví o B738, tak jsem zvědav.

Dan: A321 asi nee, ty se budou na jaře vracet, poslední dobou už více stojí než létají (podobně jako před rokem A310) a spolu s nimi by měly být vráceny i dvě první A320 GEA a GEB.

Takže budoucí letadlový park je 6x A320 a 16x A319 + ATR. A to se proslýchá, že se povedlo zredukovat objednávku osmi A319 s dodáním 2011-2012. Takže nakonec možná bude těch airbusů, ještě míň...

Škoda XGA - XGE. Bylo by hezké, když už by skončila ve šrotu, kdyby se jedno éro nějak dostalo do Kbel, ale to je jen přání z říše snů...

Dědek: a ještě je tu EGO ;)

Jinak neví někdo kdo by měl o pětistovky zájem? nebo ještě zákazník není a éra budou postávat na Ruzyni?

Brru - unsigned guest (...95.127...)
2010-11-16 20:06

Když to tak sleduji, koukám, že ČSA jdou za ČSAD a ČSM. Holt nám zbude jen ČSD, aby bylo kam cpát daně. -:)

Jirkaa - unsigned guest (...176.207...)
2010-11-16 18:48

S XGA až XGE má pravdu.

ogan - unsigned guest (...102.80...)
2010-11-16 18:41

dědek: kde jsi vzal toho půl roku??? to je nějaký divný, přece nevyřadí během půl roku 9 letadel, kor před létem. Je pravda, že u ČSA je možný asi všechno, ale půl roku je moc krátká doba!

Dan (...71.191...)
2010-11-16 17:46

Ondra: A319/A320 a snad A321 (+ samo ATRy).

Ondra - unsigned guest (...80.102...)
2010-11-16 17:34

to dědek: do půl roku? S čím budou potom lítat ?

dědek - unsigned guest (...99.180...)
2010-11-16 17:04

bejkárny maj být vyřazeny do půl roku...záleží ne tom,jak to ještě dopadne s CGHelenou,CGKalem a DGLudvíkem...XGA-E se vracej a majitel je nejspíš nechá sešrotovat,páč revize typu D-check se jim nevyplatí..teda tak je to zamyšleno..

Cherokee - unsigned guest (...99.195...)
2010-11-16 10:23

Mam z tohto kroku nejake zmiesane pocity, vacsinou negativne. Odchadzaju lietadla, ktore mam velmi rad, lebo som B pozitiv. Na europskych letiskach zacina dominovat A.
Uz ani CSA nie je co byvala.

Harry Šoumen - unsigned guest (...179.145...)
2010-11-16 09:45

Davi410T: Ano i ne, o dvou NG se mluví, ale ne v souvislosti s ČSA, ale charterové dcery Holidays. Je ale kolem toho nějaká zlá krev, ačkoliv pokud chtějí v charterech uspět a lítat v klidu Kanáry, nic jiného než 737-800 jim stejně nezbývá

Alca - unsigned guest (...24.99...)
2010-11-16 08:57

nejbližší dva roky teď mají příjít po čtyřech 319, takže ve výsledku jich bude 8 320 a 16 319 - to už není tak zlé

29 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details