Plane type: | A320-232 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | British Airways (BAW/BA) |
Registration: | G-EUUF |
Author: | jendapilot |
Date taken: | 08/2008 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 4763× |
jendapilot: výborná je Čáslav, dávali jsme tam průlet tři týdny dozadu v rámci ULL výcviku, jen jsme museli dát dvě kolečka než odstartují gripeny tak jsme to měli docela zblízka ;)
Pro upřesnění, TWY B není rychloodbočka, ale jinak hezké.
1********* narez
pokaždý když tam přijdu tak slyšim, že si zase někde válíš šunky.. tak nevim kde je teda problém :-))
Ivetka: To je těžký, když se na letišti neukážeš jak je rok dlouhej, jak tě to mám učit? :-)
Například Ruzyně patří mezi letiště, která nejvíce omezují provoz malých letadel. Jako podmínku vstupu do CTR určila vybavenost odpovídačem s modem S, čímž 95% všech malých letadel odbourala. Naše Tecnamy je naštěstí mají. Navíc pro průlet CTR Ruzyně je vymezeno párhodinové okno denně. Ostatní letiště jsou benevolentnější, většinou stačí pouze oboustranné radiové spojení a odpovídač. Řídící jsou ale všude vstřícní, a rovněž díky nim zde můžete vidět tyto moje fotky. Patří jim můj dík
Jeňouchu, to je suprová fotka ! .. nauč mě taky dělat takové :-)
Jendo... děkuji za info,.... takže , velká letiště nemají pro přelety, malých letadel, žádná omezení ? musí pilot při takovém přiblížení dodržovat, nějaký spec.režim..?
Ahoj, díky za komenty. Jak jsem tu už popisoval. Všechny fotky co jsem nafotil vznikají při běžném létání. Tato fotografie byla pořízena při letu od Slaného přes body Bravo a Alfa, s křižováním dráhy 06/24 směrem na Radotín (bod Echo). Speedbird právě přistával na dráhu 06 a já vyčkával kousek severně, když jsem od řídícího dostal pokyn ke křižování (Airbus byl již na zemi a pojížděl k taxiway Bravo). Nemám nikde žádné známé, nejsou potřeba :-)
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
A co jsou na LKPR rychloodbocky? Ja myslel ze je zo i to Bravo.