Plane type: | A320-214 |
Airport: | Off airport |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-GEB |
Author: | Jan Kouba |
Date taken: | 05/2009 |
Number of ratings: | 10× |
Number of views: | 7601× |
Prosím pane Koubo, mohl by jste mi zaslat i mě v plném rozlišení na Geelong@seznam.cz
Díky a dalším krásným fotkám zdar.
OK, Bugře, omlouvám se tedy ještě jednou za můj obsáhlý příspěvek. Asi jsem měl vidiny, když jsem na Planes.cz četl sálodlouhé a plačtivé diskuze o osudu ČSA. Viz A310, Tvrdík, Janota,..... Netušil jsem, že se zdejší diskuze omezuje pouze na leteckou tématiku ve smyslu komu screeneři fotku přijali a komu ne. :-D
Dál budu pouze nezúčastněným čitatelem těchto, mých oblíbených, stránek.
Hodně zdaru všem fotografům, ať mám nač hledět. Dík!!!
Tomáš: hezká tapeta, nechceš doufám po lidech aby to četli? Notabene když to nesouvisí s fotkou, jdi s tímhle na novinky, ok?
Více fotografií z letu najdete na www.fotokouba.cz
Zdravím
Paráda.. very nice.. mohu také poprosit fotku v plném rozlišení na h.o.n.z.i.s@seznam.cz? Děkuji mockrát
Tak super obrázek už jsem opradvu dlouho neviděl :-) ...
A přidávám se k prosebníkům o zaslání v plné velikosti na mail: jaroslavhajny@seznam.cz
Moc děkuju (i za ten zážitek kochat se tím na Planes).
Omluvte překlep:
...nemyslím, že jde ČSA dlouhodobě SPRÁVNÝM směrem....
Takto to mělo být. Pardon.
Nemyslel jsem to nějak zle, jsem rád, že takové fotografie existují, ale pokud by se to celé podnikalo jen kvůli fotce, notabene když si na ni ČSA nevyhradily copyright, přišlo by mi to dost zvláštní a poněkud rozhazovačné. Samozřejmě čekám, že dostanu reakci typu, jako že to jsou pouze drobné v porovnání s celkovým rozpočtem společnosti, ale celková bilance rozpočtu nakonec vždy úzce souvisí i s těmito drobnostmi. Pokud by to ovšem byl marketingový tah, který vydělá, neřeknu ani popel. Toto je ale bohužel problém drtivé většiny marketingových ředitelů, či manažerů. Že jejich akce, které podnikají nepřináší v podstatě žádný efekt. A pokud není v téže společnosti ostrý finanční ředitel, který onomu marketingovému přivře kyslík, nastává problém. Čímž samozřejmě nechci říct, že současná ekonomická situace v ČSA je způsobena marketingem, to ne. Mé, oproti ČSA, mikropodnikání nijak nesouvisí s dopravou, avšak ekonomika a logika podnikání je všude stejná a tudíž si fakt nemyslím, že jde ČSA dlouhodobě nesprávným směrem. Stáhnout se do ústraní , přijít o nemalou klientelu, prodávat majetek, rušit spoje, načež prodat sloty atp., to je dle mého názoru cesta do pekel, resp. konkurzu. Takové kroky bych pochopil v případě čistě soukromého podniku, který nemá v zádech silného partnera, toto ovšem není případ ČSA. Stát by měl(na což je už pozdě) nalít do společnosti obrovskou investici a s tím současně dosadit nové a zcela funkční vedení. Což je asi ten kámen úrazu... No nic, asi tu zbytečně čeřím vodu. :-)
Omlouvám se za delší příspěvek a přeji všem, ČSA obzvlášť, hodně zdaru a úspěchů!
Nádherná fotka, mohu také poprosit o její zaslání na kovar.v@email.cz??? předem dík
37 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Parádní! ..mohl bych poprosit o full size na mail richard.koubek@gmail.com ?