Plane type: | MIL35 |
Airport: | Caslav (LKCV) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 7360 |
Author: | booča |
Date taken: | 05/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2635× |
Mechanism of main rotary.
Tak "dvojka"má taky policajty. :O)
Tlakování listů nosného rotoru se na Mi17 a 171 používá taktéž.
U Mi2 si nejsem jist,ale zeptám se kluků co na tom dělali.
LTDK: Díky za vyčerpávající odpověď. Ještě se chci zeptat jestli tohle tlakování používají všechny vrtulníky AČR (Mi 2,17,171).
LTD:Aha,takže jako Zlíny v křídle?:-)
Listy vrtulníku mají duralový nosním,uvnitř dutý.Nafukuje se vzduchem(normálně byla v nářadí pumpička jak k autu a dlouhá hadička),tlak v nosníku hlídal"policajt".Došlo-li k prasknutí nosníku policajt vyskočil a vědělo se,že je problém.
Provozní tlak nahuštění se zjišťoval z tabulek a grafů podle okolního tlaku.Tím se zjistilo,kdy "policajt"je "na hraně"vyskočení,nazávěr se přifouklo 0,15kg/cm2(omlouvám se za staré hodnoty,ale ty jsem používal,budíky byly v těchto hodnotách).
Listy se plní vzduchem. provozní tlak min. 24,5 kPa max. 88,2 kPa
To:falcon. Ty listy se něčím plní ? Čím, kdy, jak a proč ?
Díky
LTDK> chybička se vloudila :)
To mi povězte,kam pořád chodí na označení MIL35V????
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ano, na Mi-2 se rotorové listy také tlakovaly.