Plane type: | B737-46M |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-CGT |
Author: | Jan Kalaš |
Date taken: | 04/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5171× |
AFT pressure bulkhead
Jirkaa: omyl, tohle byla jiná nehoda, která se stala 12. 8. 1985, a jednalo se o B747-SR (Short Range, speciálně upravená verze pro domestic flights v Japonsku) společnosti JAL při letu z Tokya do Ósaky, kdy se za letu vytrhla zadní tlaková přepážka i s kusem SOP, a letadlo se zřítilo do hor. Zahynulo tehdy 520 lidí (přežili jen 4), takže je to doposud po Tenerife druhá nejtragičtější nehoda v historii letectví...
Tak hlavně to bylo u China Airlines a bylo to tim že nebyli řadně odstraněny trhliny na potahu po tail striku.
ukulele....WoW
Na typovce sme to přepočítavali a odhadem na tuhle přepážku působí plošný tlak cca 25 tun...
Vlasta: Jo, tak sem to myslel, akorát sem se poněkud příliš laicky vyjádřil:-) Viděl sem o té nehodě dokument a jestli se nepletu, tak to bylo přesněji tím, že měly být po obvodu té přepážky dvě řady nýtů a byla tam jen jedna. Přesto ale po opravě to letadlo nalítalo spoustu hodin do té nehody.
A kde je zadná galley? A kávovar? :) Zaujímavá fotka! Dík.
hansb: je to ta vec, ale nebylo to nespravne zachyceni, ale spatne provedena oprava (zaplata s nedostatecnym poctem nytu)
To je ta věc, jak její nesprávné zachycení při výměně způsobilo pád 747 JALu?
blm: Není to dnes nereálný tohle vidět.
Chce to najít partu nadšenců a udělat si společný výlet do Sinsheim,resp.do Speyeru. Je tam takhle celý "vydeklovanej" vnitřek747-200 od Lufthansy,komplet průchozí..
Ale jasně,to už je muzíjní exponát,táhle 737ka je stále ve službě..
15 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To pak jo, mě tam zmatla ta zaplata, proto jsem mysle tu chinu.